نکات کلیدی که باعث میشود چاپ مقالات خود را به ما واگذار کنید.

انتشار 18 بهمن 1399
مطالعه 3 دقیقه

یکی از مهمترین فعالیت های پژوهشی هر دانشجو، استاد یا محققی، نگارش مقاله و چاپ آن در مجلات معتبر داخلی و بین المللی است. اگر شما هم جز ء افرادی هستید که به هر دلیلی نیاز به چاپ مقاله دارید، حتما در ادامه با ما همراه باشید.

نکات کلیدی که باعث میشود چاپ مقالات خود را به ما واگذار کنید.

دانشگاه ها برای اینکه دانشجویان را مجاب به انجام پژوهش و تحقیق کنند، برای دفاع از پایان نامه و فارغ التحصیلی، قوانینی را وضع کرده که افراد را نیازمند نگارش و چاپ مقاله میکند. معمولا در تمام دنیا این روال وجود دارد که دانشجویان، محققان و اساتید، برای انتشار یافته های جدید خود، آنها را به مجلات علمی ارسال میکنند و با این کار علاوه بر اینکه نام خود را در ژورنال های علمی ثبت میکنند، میتوانند به پیشرفت علم کمک کنند. در کشور ما نیز سالانه مقالات زیادی نوشته و با اهداف مختلفی به ژورنال های داخلی و خارجی ارسال میشوند. همانطور که میدانید پروسه آماده سازی، ترجمه، داوری و چاپ مقالات علمی بسیار زمانبر و سختگیرانه است. در این میان موسسات علمی معتبری هستند که با خدمات خود، میتوانند شما را سریعتر و راحتر به اهداف پژوهشیتان برسانند.

موسسه پژوهشی و انتشاراتی آذرگان 

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

چرا باید چاپ مقالات خود را به ما واگذار کنید؟

کار را به دست کاردان بسپارید!

اگر میخواهید که رزومه قوی متشکل از مقالات و کتاب های چاپ شده داشته باشید، بهتر است از کمک یک موسسه پژوهشی مجرب و متخصص بهره بگیرید. بسیاری از پژوهشگران و اهالی علم برای اینکه بتوانند مقاله ای خوب را تدوین و آماده کنند، سالها پژوهش و تحقیق میکنند. بهتر است کار را به دست کاردان بسپارید تا زحمات شما هدر نرفته و در مسیر درست خود قرار گیرد.

هزینه مهم است اما کیفیت مهمتر!

همه ما میدانیم یک مقاله چاپ شده میتواند بهترین رزومه پژوهشی برای داوطلبان آزمون دکتری باشد، یا دانشجوئی را فارغ التحصیل کند و یا اینکه استاد دانشگاهی، ارتقای علمی یابد. برای دستیابی به همه این موارد، باید هزینه پرداخت شود، اما مهمتر از آن، این است که این افراد به نتیجه دلخواه خود برسند. هزینه مهم است اما کیفیت مهمتر!

حفظ محرمانگی اطلاعات، مهمترین بخش اطمینان به مجموعه!

برای مجموعه ای که میخواهد به مشتریان خود به بهترین شکل، خدمات ارائه دهد، حفاظت از اطلاعات ، مهمترین بخش کار محسوب میشود. از دیر باز، ایجاد اطمینان برای همکاری، سیاست تمام مجموعه های موفق بوده است.

پاسخگوئی مسئولانه و گارانتی انجام تعهدات

یک مجموعه موفق، موظف است به هر شکل ممکن رضایت مشتریان خود را جلب نماید. باید در نظر داشته باشیم، پاسخگوئی مسئولانه و گارانتی انجام تعهدات را میتوان بهترین راه کمک به مشتریان دانست. مجموعه خوب، مجموعه ای منظم و متهد است.

ذهن مشتری، ذهن مقایسه گر

باید این را بدانیم، امروزه، عصر جدید، عصر رقابت است و تمام مجموعه ها دائما در ذهن مشتریان خود درحال مقایسه شدن هستند. در بازار رقابتی بهترین مجموعه، پیشتاز و پیروز رقابت خواهد بود. باید در ذهن مقایسه گر مشتری، بالاترین رتبه را کسب کرد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

 

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش