خدمات چاپ مقالات علمی با تخفیفات ویژه عید تا عید

انتشار 4 مرداد 1399
مطالعه 4 دقیقه

موسسه پژوهشی آذرگان به مناسبت فرارسیدن عید قربان، روز عرفه و همچنین عید سعید غدیر خم، این اعیاد را پیشاپیش خدمت کلیه دانشجویان، اساتید و فرهیختگان کشور تبریک گفته و اعلام میدارد، خدمات چاپ مقاله در این اعیاد، با تخفیف های ویژه ارائه خواهد شد.

خدمات چاپ مقالات علمی با تخفیفات ویژه عید تا عید

تدوین و چاپ مقاله را می توان یکی از بهترین عوامل توسعه و پیشرفت جوامع مختلف دانست. همیشه بهترین ایده ها و راه کارها از دل همین مقالات علمی بدست می آیند و کشور هایی که یافته های علمی را جدی گرفته اند و روی آنها سرمایه گذاری کرده اند ، در بخش های اساسی از جمله بخش پزشکی و صنعت ، پیشرفت های چشم گیری داشته اند.  موسسه آذرگان ، با تجربه چندین سال ارسال و چاپ مقاله در بهترین ژورنال های داخلی و خارجی ، توانسته است با تعاملات و رایزنی های مناسب با ادیتور های مجلات ، در زمان ، انرژی و هزینه شما صرفه جویی کرده و شما را به اهدافتان نزدیکتر کند. در ادامه با خدمات چاپ مقاله در این مجموعه آشنا خواهیم شد.

استخراج مقاله

همانطور که میدانید ، پایان نامه ارشد یا رساله دکتری ، منابع بسیار غنی از پژوهش های دانشجویان ، در موضوع خاصی را شامل می شوند که در نهایت ، این پژوهش منجر به فارغ التحصیلی آنها خواهد شد. در بیان ساده باید بگوییم یک پایان نامه شامل تلاش های یک دانشجو برای استدلال موضوعی ، ارائه پژوهشی تجربی با استفاده از دروس آموخته شده است که به کمک اساتید تدوین و آمده میگردد. همچنین در نگارش پایان نامه ها ، در هیچ سیستم آموزشی ، کپی برداری ، محتوای تکراری و یا حتی عنوان تکراری مجاز نیست و تمام دانشجویان الزام به پژوهش و نگارش مطالب جدید هستند ؛ از این رو پایان نامه ها را باید منبع علمی بسیار قوی بدانیم که می توان از آن برای استخراج مقالات علمی کمک گرفت. استخراج مقاله از پایان نامه، در واقع همان خلاصه نویسی پایان نامه است. شما باید یک پایان نامه صد صفحه ای را به یک مقاله ده الی پانزده صفحه ای تبدیل کنید ؛ در این کار باید دقت شود که طبق استاندارد های یک مقاله علمی ، کار پیش برود ، از بهترین بخش های پایان نامه استفاده شود تا مقاله تهیه  شده در حد یک مقاله برای ارائه به مجلات بین المللی باشد.

ترجمه تخصصی مقاله

ترجمه ، در واقع توانایی یک مترجم در واکاوی مفهومی احساسات و اندیشه های جوامع مختلف است که با هنر خود می تواند مفهوم اصلی زبان مبدا را به زبان هدف انتقال دهد. ترجمه درست ، به خواننده این اجازه را می دهد که آگاهی های خود را در سطح وسیعی از علوم و فرهنگ جوامع مختلف بسط داده و  با بکار گیری درست آنها در صنایع مختلف ، باعث پیشرفت و ترقی کشور خود شود.  محققان ، دانشجویان و اساتیدی که نیاز دارند از کتاب ها و مقالات علمی معتبر در پژوهش های خود استفاده کرده و بر علم روز خود بیفزایند ، و همچنین دانش پژوهانی که تلاش میکنند مقالات علمی خود را در یکی از ژورنال های معتبر بین المللی ثبت نمایند ، نیاز دارند تا از ترجمه تخصصی بهره ببرند. ترجمه تخصصی در بهترین حالت ، می بایست توسط مترجمی انجام شود که علاوه بر اینکه به زبان مبدا و مقصد مسلط است ، باید در موضوع متن نیز تخصص و علم کافی داشته باشد. همانطور که می دانید ، متون علمی پر از معادلات و اصطلاحات تخصصی هستند و کلمات و واژه های کلیدی هستند که بار علمی را یدک میکشند ، از این رو ترجمه غلط این کلمات می تواند باعث هدر رفتن زحمات چند ساله افراد گردد.

چاپ مقالات علمی

امروزه یکی از بزرگترین راه های انتقال یافته های جدید علمی نوشتن مقاله و چاپ آن در ژورنال های معتبر بین المللی است. چاپ مقاله با دو هدف کلی  انجام می شود. اولی ثبت یافته ها و جلوگیری از سرقت علمی و دومی استفاده سایر پژوهشگران از مقالات برای ارتقای یافته ها و بهبود نتایج آن. همانطور که میدانید، آماده شدن مقاله تا زمان پذیرش و چاپ ، بسیار پروسه طولانی دارد و این پروسه بسیاری از دانشجویان و اساتید را به مشکل انداخته است ، از این رو نقش موسسات در این زمینه بسیار پر رنگ خواهد بود. این موسسات با تعاملات و رایزنی هایی که با سردبیران مجلات مختلف دارند می توانند پروسه چاپ مقاله را تسریع بخشند.

موسسه آذرگان و تخفیفات ویژه عید تا عید 

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند. این مجموعه به مناسبت فرارسیدن عید قربان، روز عرفه و همچنین عید سعید غدیر خم، این اعیاد را پیشاپیش خدمت کلیه دانشجویان، اساتید و فرهیختگان کشور تبریک گفته و اعلام میدارد، خدمات چاپ مقاله در این اعیاد، با تخفیف های ویژه ارائه خواهد شد.

تصویر
 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید. 

تصویر
 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش