چاپ مقاله در رشته روانشناسی

انتشار 22 فروردین 1397
مطالعه 4 دقیقه

موسسه انتشاراتی آذرگان: مقالات رشته روانشناسی خود را با بهترین قیمت، کمترین زمان و بصورت تضمینی توسط موسسه آذرگان، در معتبرترین ژورنالهای داخلی و خارجی به چاپ برسانید.

چاپ مقاله در رشته روانشناسی

روان شناسی دانشی است که به بررسی رفتار و فرایند روانی اشخاص میپردازد. به دلیل ارتباط نزدیک علم روان شناسی با موضوعاتی از قبیل فلسفه ، جامعه شناسی ، زیستن شناسی و انسان شناسی ، شاخه های جدیدی به طور مستمر در حال شکل گیری هستند. با اینکه از عمر روان شناسی ، بیش از یک قرن میگذرد ، ولی در سالهای اخیر بدلیل دید مثبت مردم نسبت به این رشته ، رشد اعجاب آوری داشته است. این رشته دارای شاخه های تخصصی گوناگون است و میتوان تعداد شاخه های تخصصی آن را در کشور آمریکا به بیش از 30 مورد شمرد ، اما هیچ یک از این 30مورد به اندازه روان شناسی بالینی ، در این سالها پیشرفت نکرده است و تعداد محققانی که در این رشته پژوهش دارند ، نسبت به شاخه های دیگر ، به مراتب بیشتر است. میتوان از گرایش های دیگر این رشته به ، زیست روان شناسی ، روانشناسی کودکان استثنایی ، روان شناسی رشد ،روان شناسی اجتماعی ، روان شناسی صنعتی- سازمانی ، روان شناسی قانونی و ... اشاره کرد. با توجه به اینکه در سالهای اخیر این رشته بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته ، پژوهشگران درصددند تا پژوهش های گسترده ی خود را بصورت مقاله ، در مجلات معتبر چاپ کنند. هیچ روشی نمیتواند به اندازه چاپ مقاله ، ارزش یک پژوهش علمی را درجهان گسترش دهد و در واقع ارزش هر پژوهشی ، در آگاهی دادن به عموم ، و استفاده ی دیگر محققین از نتایج بدست آمده است.به همین دلیل است که مقاله به عنوان یک پل ارتباطی قوی ، مابین ، دانشجو ، محقق و استاد است.

دانشجویان روان شناسی که در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند ، برای ارائه پایان نامه و دریافت دو نمره خود ، باید در یکی از مجلات ، ISI ، SCOPUS و یا حتی علمی پژوهشی های داخلی و خارجی ، مقاله ای را بنویسند.دانشجویان مقطع دکتری نیز برای دفاع از تز ، نیاز دارند تا مقاله ای را در مجلات علمی پژوهشی به چاپ برسانند.حجم بالای تعداد مقالات در این رشته ، مجلات مختلف این رشته را بر آن داشت تا سخت گیری های زیادی را در پذیرش مقالات در پیش گیرند و تنها مقالات پی را به چاپ برسانند که از لحاظ محتوایی و ساختار فتی ، بدون عیب باشند

نشریات و مجلات معتبر بین المللی در حوزه های مختلف روان شناسی

روان شناسی بالینی   روان شناسی اجتماعی   روان شناسی عمومی    روان شناسی کاربردی

روان شناسی رشد و آموزش روان شناسی تجربی شناختی  نورولوژی و روان شناسی فیزیولوژیک

مراحل چاپ مقاله در مجلات ISI در رشته روانشناسی

  • در خواست خود را به آدرس ایمیل موسسه ارسال کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.

  • کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.

  • با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.

  • شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.

  • سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.

  • پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند ، دراختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

خدمات ارائه شده در موسسه انتشاراتی آذرگان

  1. معرفی مجلات تخصصی  رشته روان شناسی مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد.

  2. بدلیل تعامل و همکاری با ژورنالهای معتبر ، امکان داوری و پذیرش سریع مقالات

  3. ترجمه فوق تخصصی رشته روانشناسی 

  4. ویراستاری ادبی مقالات 

  5. ویرایش نیتیو مقالات

  6. قبل از سابمیت مقاله ی شما ، مقاله به قالب ژورنال درخواستی ، فرمت بندی میشود.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش