چاپ مقاله در رشته مکانیک

انتشار 22 فروردین 1397
مطالعه 3 دقیقه

موسسه انتشاراتی آذرگان: مقالات مرتبط با رشته مکانیک خود را با بهترین قیمت، کمترین زمان و بصورت تضمینی توسط موسسه آذرگان، در معتبرترین ژورنالهای داخلی و خارجی به چاپ برسانید.

چاپ مقاله در رشته مکانیک

رشته ی مهندسی مکانیک را میتوان جامع ترین رشته ی مهندسی از نظر تنوع موضوعات تحت پوشش دانست.این رشته در برگیرنده ی تمام فنون تبدیل و استفاده از  انرژی ، تبدیل آن به کار و انجام حرکت ، تولید و ساخت قطعات و ماشین آلات و بکارگیری آن در صنعت ، طراحی و کنترل سیستم های حرارتی ، سیالاتی و مکانیکی و در مجموع تهیه نقشه ها و شبیه سازی آن به صورت نظری و تدوین روش ساخت آن بصورت عملی در کارگاه ها و کارخانجات صنعتی ، با استفاده از توانایی مهندسان مکانیک میباشد.

دانشجویان فعال در رشته مهندسی مکانیک ، برای اینکه بتوانند پایان نامه خود را با نمره بالا به اتمام برسانند ، نیازمند چاپ مقاله در یکی از ژورنالهای معتبر ISI ، SCOPUS و یا حتی علمی پژوهشی های داخلی و خارجی هستند. مقاله خوب مستلزم ، پژوهش و مطالعات اجمالی در رشته تخصصی و نگارش آنها در قالب یک مقاله ی پژوهشی است و برای موفقیت در آن ، مقاله ی نوشته شده علاوه بر محتوای قوی ، باید عاری از هر گونه ایرادات فنی و نگارشی باشد.

بعد از نگارش مقاله ، انتخاب ژورنال مناسب ، برای ارسال مقالات،در رشته ی مکانیک ، یکی از مهمترین مراحل درچاپ مقاله است.با توجه به گستردگی بسیار ژورنالها و تخصصی شدن آن ها ، یکی از دلایل ریجکت مقالات، انتخاب نادرست مجله است و دلیل رد شدن مقاله توسط یک ژورنال همیشه بخاطر محتوای ضعیف نیست.ممکن است مقاله ی شما از نظر محتوا بسیار قوی باشد و به دلیل ناهمخوانی با اسکوپ مجله، از طرف ادیتور ریجکت گردد.

دانلود لیست ژورنالهای رشته ی مهندسی مکانیک

برخی از خدمات موسسه انتشاراتی آذرگان

1.بررسی تخصصی مقالات شما توسط کارشناس خبره

2.پیشنهاد چندین ژورنال معتبر ، هم سطح با محتوای مقاله و اسکوپ مجله

3.تعیین اعتبار ژورنال ها بر اساس معیار های وزارت علوم ، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد.

مراحل چاپ مقاله در مجلات ISI در رشته مهندسی مکانیک 

  • در خواست خود را به آدرس ایمیل موسسه ارسال کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.
  • کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.
  • با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.
  • شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.
  • سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.
  • پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند ، دراختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش