چاپ مقاله در مجلات ISC

انتشار 22 فروردین 1397
مطالعه 3 دقیقه

موسسه انتشارات آذرگان: مجلات ISC یکی از معتبرترین مجلات جهان می باشد که چاپ مقاله در این مجلات امتیاز بالایی را برای دانشجویان و محققان در پی خواهد داشت.

چاپ مقاله در مجلات ISC

 ISC مخفف کلمات  Islamic World Science Citation Center است و بعنوان پایگاه استنادی علوم جهان شناخته میشود . این پایگاه با هدف رتبه بندی دانشگاه های ایران و جهان اسلام و همچنین بررسی و تحلیل ژورنال های علمی داخلی و خارجی بر اساس معیارهای علم سنجی با مرکزیت شهر شیراز بوجود آمد. اکنون بیش از 57 کشور ، از سرتا سر جهان مقالات خود را در این پایگاه نمایه میکنند. ISC به سه زبان فارسی ، ترکی و عربی در حال نشر و نمایه مقالات است و مانند ژورنالهای معتبر ISI که سالانه گزارشی مبنی بر رتبه بندی مجلات را ارائه میکنند ( JCR)، پایگاه استنادی علوم جهان نیز گزارش جامعی را به شرح زیر ارائه میکند:

  • گزارش های استنادی نشریات فارسی ( PJCR ) که مختصر شده واژه  Persian Journal Citation Repoprtمیباشد.

  • گزارش های استنادی نشریات عربی  ( AJCR )

  • گزارش های استنادی نشریات انگلیسی  ( EJCR )

برای دانشجویان ایران PJCR نسبت به JCR دارای مزیت هایی است:

  1. PJCR به سه زبان فارسی ، عربی و انگلیسی است، در حالی که  JCR فقط به زبان انگلیسی است.

  2. PJCR با دریافت هزینه ای کم بصورت اشتراک ماهانه، اطلاعات تمام سالها را در اختیار مشترکین خود قرار میدهد ، در حالیکه JCR این چنین نیست.

  3. در PJCR میتوانید به جست جوی عنوانی بپردازید، درحالیکه در JCR شما قادر به این کار نیستید.

  4. در هر ستون رتب سازی برای PCJR وجود دارد، در حالی که برای JCR این امکان وجود ندارد.

نمایه استنادی علوم ایران (ISCI)

با این نمایه امکان سنجش ارتباط میان مدارک معتبر را فراهم میسازد. با توجه به آن، میتوانید به بررسی تحولات حول اصول اندیشه، فرضیه، روش ها و ابزار بپردازید و با استفاده از آن میتوانید موارد زیر را در رابطه با تولیدات علمی داخلی تعیین کنید:

  1. تعیین میزان دقیق استنادها

  2. تعیین تداوم زمانی استنادها

  3. تعیین منابع و زمان استنادها

  4. تعیین میزان اثرپذیری و اثر گذاری رشته‌ها بر یکدیگر

  5. بررسی و مشاهده مقالات چند رشته‌ای

  6. تعیین افراد هسته برای درک اندیشه‌ها و ارتباط مؤثر با آنها

  7. تعیین عمر نوشته‌های در حوزه‌های مختلف

  8. کمک به تدوین نقشه جامع علمی کشور

چاپ مقاله در ISC

ژورنالهای ISC بعد از ژورنالهای ISI و SCOPUS در رده C بهترین مجلات در جهان قرار دارند، در حالیکه در داخل ایران، ISC جز بهترین ژورنالهای معتبر و هم رده با مجلات ISI قرار دارد و اساتید محترم دانشگاه نگاه ویژه ای به این مجلات دارند.

از مزایای چاپ مقاله ISC می توان به پذیرش راحت در مقطع دکتری، افزایش اعتبار علمی، کاهش هزینه های اضافی و هزینه کمتر نسبت به چاپ مقاله در ISI، پذیرش راحت تر مقاله برای چاپ نسبته به پایگاه ISI و افزایش حقوق و مزایای شغلی اشاره کرد.

مراحل چاپ مقاله در مجلات ISC در موسسه انتشاراتی آذرگان

  1. در خواست خود را به آدرس ایمیل موسسه ارسال کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.
  2. کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.
  3. با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.
  4. شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.
  5. سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.
  6. پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند ، دراختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش