چاپ مقاله آی اس سی در نشریات معتبر

انتشار 28 فروردین 1397
مطالعه 3 دقیقه

موسسه انتشاراتی آذرگان: نوشتن مقاله آی اس سی به منظور چاپ در نشریات علمی داخلی یا خارجی، با توجه به اعتبار بالای این مقالات کاری تخصصی و تا حدودی مشکل می باشد.

چاپ مقاله آی اس سی در نشریات معتبر

پایگاه آی اس سی یا همان پایگاه استنادی علوم جهان ، در سال 1378 ، به مرکزیت شهر شیراز و با هدف جمع آوری، ارزیابی و نمایه سازی مقالات علمی ، ایجاد شرایط لازم برای گسترش علم و افزایش کیفیت نظارت بر پژوهش های علمی در کشور های اسلامی ، تشکیل یافت.

همان طور که اشاره شد ، نگارش یک مقاله ی علمی کار ساده ای نیست و نیاز به تخصص دارد.بعد از اینکه شما یک مقاله ی علمی را نوشتید ، نیاز دارید تا مقاله شما در یکی از ژورنال های معتبر ، به چاپ برسد.ممکن است به خاطر برخی مراحل پیچیده و نحوه ی مکاتبات  با مجلات ، در بحث چاپ مقاله به مشکل بخورید.چون چاپ مقاله نیز یک کار تخصصی است. مخصوصا که برای اکثر دانشجویان و محققان ،  زمان از اهمیت بالایی برخوردار است.بهتر است از تجربیات افراد و موسسات معتبر ، که در این کار تخصص دارند ، مشورت بگیرید تا در وقت ، انرژی و هزینه صرفه جویی کرده باشید.

مزایای چاپ مقاله ISC 

  • داشتن امتیاز بالا در مقطع دکتری

  • بالا رفتن اعتبار علمی

  • کاهش هزینه های جانبی و هزینه کمتر نسبت به چاپ مقاله در ISI

  • پذیرش آسان تر مقاله برای چاپ ، نسبت به پایگاه ISI

  • بالا رفتن حقوق و مزایای شغلی

چاپ مقاله آی اس سی

اولین اقدام بعد از نگارش مقاله ، انتخاب یک ژورنال معتبر است.برای اطمینان از اعتبار یک نشریه باید به سایت پایگاه استنادی علوم جهان برویم و در آنجا بعد از ثبت نام و دریافت یووزر پسوورد ، در قسمت جست و جو ، ISSN مجله انتخابی یا نام کامل مجله را وارد کنیم تا از اعتبار نشریه اطمینان حاصل کنیم.همچنین در این بخش می توانیم از اسکوپ مجله نیز با خبر شویم که بسیار مهم است.بعد از اینکه از هم خوانی اسکوپ ژورنال و مقاله اطمینان پیدا کردید ، میتوانید مقاله خود را به چاپ برسانید.

مراحل چاپ مقاله آی اس ای در موسسه انتشاراتی آذرگان

  1. در خواست خود را به آدرس موسسه ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.

  2. کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.

  3. با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.

  4. شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.

  5. سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.

  6. پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند، دراختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش