چاپ کتاب در تبریز

انتشار 29 اردیبهشت 1397
مطالعه 4 دقیقه

نگارش و چاپ کتاب ، یکی از راه های تقویت رزومه تحقیقی است و برای پژوهشگران امتیازات بالایی را به همراه دارد. در این مقاله ، چاپکتاب در تبریز را مورد بررسی قرار می دهیم.

چاپ کتاب در تبریز

چاپ کتاب برای اقشار مختلف علمی ، مزایای متنوعی را به همراه دارد. شما چه دانشجو باشید و میخواهید برای مصاحبه ی دکترا آماده شوید و چه استاد هیئت علمی باشید و خواهان بالا رفتن رتبه و درجه ی علمی باشید ، یکی از راه هایی که میتواند شما را در این راه بسیار کمک کند ، چاپ کتاب است. برای این کار ، در ابتدا باید ، مراحل چاپ کتاب را بدانید:

مراحل چاپ کتاب

  1. آماده شدن فایل تایپ شده توسط نویسنده

  2. در صورتیکه با یک موسسه همکاری کنند ، باید در این مرحله عقد قرارداد انجام شود و فایل را در اختیار موسسه قرار دهند

  3. انجام مراحل اداری  توسط انتشارات و اخذ شابک ، فیپا و مجوز ارشاد

  4. آماده کردن طرح جلد و صحافی و چاپ کتاب

  5. دریافت اعلام وصول از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

  6. تحویل نسخه ها ی چاپی به نویسنده

مزایای چاپ کتاب

  1. داشتن کتاب در رزومه تحصیلی و شغلی با ارزش بوده و اهمیت زیادی دارد.

  2. داشتن کتاب (تالیف و ترجمه) دارای 4 نمره در مصاحبه دکتری در هر رشته ای است.

  3. می دانید اگر عضو بنیاد نخبگان شوید می توانید از مزایای آن همچون وام 5 تا 25 میلیون تومانی بهره مند شوید. داشتن کتاب بیشترین تاثیر را در این امر دارد که موسسه آذرگان بهترین خدمات را در این زمینه به شما می دهد.

  4. بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد نمی دانند که با هزینه های بسیار کم می توانند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند. از آنجایی که کتاب علمی و پژوهشی که برگرفته از پایان نامه باشد، در مصاحبه دکترا و آزمون های استخدامی و حتی گرفتن پذیرش در دانشگاه های معتبر خارج یک امتیاز ارزشمند محسوب می شود. تبدیل پایان نامه به کتاب با هزینه ای بسیار کم امکانپذیر است.

  5. کسانی که استخدام هستند یا برای مصاحبه، قصد چنین کاری را دارند، لازم نیست که کتاب خود را در تیراژ بالا مثلاً بالای ۱۰۰۰ جلد چاپ کنند. آنها می توانند کتاب خود را با حمایت موسسه آذرگان در تیراژهای کم حتی 10 جلد چاپ نمایند. 

  6. همچنین کتاب با اخذ مجوز چاپ از وزارت ارشاد و اخذ شابک ISBN از اداره شابک و نیز اخذ فیپا از کتابخانه ملی، در وزارت ارشاد و کتابخانه ملی ثبت و اعلام وصول می شود و دارای همه ی امتیازات لازم جهت ارائه در رزومه های تحصیلات تکمیلی و یا رزومه های اخذ دانشیاری، شغلی و ارتقای تحصیلی معلمان و مربیان خواهد بود.

برای اینکه شما بتوانید کتابی را چاپ کنید ، یا باید با ناشر یا موسسه انتشاراتی معتبر قرارداد ببندید یا اینکه ، خود ، تمام هزینه ها را به عهده گرفته و کتاب خود را به مرحله چاپ برسانید. برای افراد مبتدی و تازه کاری که از مراحل چاپ کتاب و دریافت مجوزات ، خیلی سررشته ندارند ،این کار بسیار زمان بر خواهد بود و همچنین در بخش فروش کتاب که مهمترین و سخت ترین بخش آن است ، حتما به مشکل خواهید خورد.توصیه ما برای این افراد این است که با یک موسسه معتبر و خوش نام قرارداد امضا کنید و هم در هزینه و هم در زمان صرفه جویی کنید.

موسسه انتشاراتی آذرگان در شهر تبریز با بهره گیری از مجرب ترین پرسنل متخصص در امر چاپ   و نشر محصولات چاپی ،  توانسته است رضایت بسیاری از دانشجویان و محققین داخلی را در  این زمینه برآورده سازد. این موسسه به صورت غیر حضوری ، با دریافت فایل متن درخواستی برای  چاپ ، در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب ، تمام نیاز های شما را در قبال چاپ کتاب برآورده می کند. متخصصین این شرکت ، همگی دارای مدارج بالای علمی بوده و کاملا از میزان حساسیت موضوع چاپ کتاب برای پژوهشگران و دانشجویان آگاه هستند ، از این رو ، تیم تخصصی موسسه آذرگان ، آمادگی ارائه خدمات پژوهشی ، از جمله چاپ کتاب را برای تمام پژوهشگران و دانشجویان ، اعلام میدارد.

برخی از خدمات موسسه 

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

موسسه انتشاراتی آذرگان ، بهترین موسسه ارائه کننده خدمات پژوهشی در کشور

تصویر

برای ثبت سفارش لطفا کلیک کنید.

 

 نشان برتری یک مجموعه ی موفق ، کیفیت بالای اوست ، چراکه کیفیت اتفاقی نیست.​​​​​​​

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
3 سال پیش
در پاسخ به:
سلام،من یه کتاب ترجمه میکنم و میخوام چاپ بکنمش،با قطع رقعی و کاغذ معمولی چقدر هزینه لازم؟در ضمن تقریبا ۲۱۰صفحه س
سلام روز بخیر کاغذ ها 70 گرم اندونزی هستند و در قطع رقعی چاپ میکنیم. برای اطلاع از قیمت ها لطفا با شماره 09914516340 تماس حاصل فرمائید. باتشکر
بازدیدکننده
عدنان
3 سال پیش
سلام،من یه کتاب ترجمه میکنم و میخوام چاپ بکنمش،با قطع رقعی و کاغذ معمولی چقدر هزینه لازم؟در ضمن تقریبا ۲۱۰صفحه س
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
در پاسخ به:
سلام چاپ کتاب وپایان نامه به کتاب برای دکترا
با سلام بله هم چاپ کتاب داریم و هم تبدیل پایان نامه به کتاب. برای اطلاع از شرایط با شماره درج شده تماس حاصل فرمائید. با تشکر
بازدیدکننده
داریوش حیاتی
5 سال پیش
سلام چاپ کتاب وپایان نامه به کتاب برای دکترا
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش