چاپ کتاب از پایان نامه ، جهت شرکت در آزمون مصاحبه دکتری سال 99

انتشار 6 آذر 1398
مطالعه 3 دقیقه

یکی از بهترین راه های تقویت رزومه و آمادگی برای جلسه مصاحبه دکتری ، چاپ کتاب است. در این مطلب چاپ کتاب از پایان نامه ، جهت شرکت در آزمون مصاحبه دکتری سال 99 را مورد بررسی قرار می دهیم.

چاپ کتاب از پایان نامه ، جهت شرکت در آزمون مصاحبه دکتری سال 99

کسانی که علاقه دارند ، در مقطع دکتری ادامه تحصیل دهند ، بخوبی از اهمیت جلسه آزمون مصاحبه باخبر هستند. جلسه مصاحبه پس از آزمون کتبی برگذار شده و داوطلبانی که توانسته اند حدانصاب لازم اعلامی از طرف دانشگاه ها را کسب کنند ، نسبت به حضور در این جلسه آمادگی خود را اعلام میکنند. 

جلسه آزمون مصاحبه

کسانی که تجربه شرکت در آزمون مصاحبه دکتری تخصصی را دارند ، بخوبی ارزش این جلسه را میدانند. در این آزمون چندین استاد دانشگاه ، به عنوان داور جلسه حضور داشته و با سوالاتی که میکنند ، داوطلب را مورد ارزیابی قرار میدهند. در این جلسه ، رزومه تحصیلی و پژوهشی افراد مورد بررسی قرار گرفته و داوران در مجموع ، امتیاز کلی خود را درج میکنند.

امتیازات مهم آزمون مصاحبه

داوران مصاحبه کننده برای تمام داوطلبان 100 امتیاز را در نظر میگیرند که این امتیاز در سه بخش پژوهشی ، آموزشی و خود جلسه مصاحبه مورد بررسی قرار میگیرد. امتیازات بخش پژوهشی شامل ، چاپ کتاب ، چاپ مقاله ژورنالی و کنفرانسی و پایان نامه است که مجموعا 40 امتیاز را برای این بخش در نظر گرفته اند ، برای بخش آموزشی که امتیازات آن شامل کیفیت دانشگاه دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد ، معدل و مدرک زبان است، مجموعا 30 امتیاز در نظر گرفته شده و برای خود جلسه مصاحبه ، در مجموع به میزان تسلط داوطلب در پاسخگویی به سوالات 30 امتیاز در نظر میگیرند. از بین این امتیازات ، امتیازات پژوهشی بسیار کلیدی و تعیین کننده بوده و کسانی که رزومه پژوهشی خوبی داشته باشند میتوانند به موفقیت در این آزمون بسیار امیدوار باشند. 

چاپ کتاب از پایان نامه

همانطور که قبلا ذکر کردیم ، امتیازات پژوهشی نقش بسیار کلیدی در موفقیت آزمون مصاحبه دارند. در همین راستا یکی از بهترین راه های ارتقای رزومه و بالا بردن امتیاز پژوهشی ، چاپ کتاب است. چاپ کتاب می تواند به صورت چاپ کتاب تالیفی ، چاپ ترجمه کتب خارجی و چاپ کتاب از پایان نامه انجام شود. به دلیل محدودیت زمان  ، دشوار بودن یا هزینه بر بودن تالیف یا ترجمه کتاب ، بهترین گزینه ، برای دریافت امتیاز ، چاپ کتاب از پایان نامه است. در نظر داشته باشید ، در آزمون مصاحبه دکتری چاپ کتاب ، 4 امتیاز پژوهشی را برای داوطلب بهمراه خواهد داشت.

نحوه تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب به مفهوم خارج کردن یک پایان نامه از قالب خود و تبدیل فرمت آن به کتاب است. در این کار باید تمام  کلمات " پایان نامه " حذف و با کلمه " کتاب " جایگزین میگردد ، همچنین موارد اضافی مانند چکیده انگلیسی و جداول غیر ضروری حذف گردد و مواردی مانند پیش گفتار و تقدیم ، به آن اضافه گردد. بعد از خارج شدن فایل از حالت پایان نامه و تبدیل آن به فایل کتاب ، فایل نهایی باید آماده چاپ گردد.

چاپ کتاب

بعد از اینکه فایل نهایی کتاب آماده شد ، کتاب باید در قطع دلخواه صفحه آرایی گردد( معمولا کتب دانشگاهی در قطع وزیری چاپ میشوند) ، سپس کتاب باید مجوزات لازم ، مانند شابک ، فیپا و مجوز ارشاد را دریافت کند ، همچنین صفحه جلدی مناسب با موضوع برای آن طراحی گردد. بعد از دریافت مجوزات ، کتاب باید در تیراژ کتاب چاپ شده و در جلسه آزمون ، یکی از کتاب ها را بعنوان نمونه ، همراه داشت.

چاپ کتاب از پایان نامه در موسسه آذرگان

ما در این مجموعه تاثیر مثبتی که یک کتاب با کیفیت می تواند روی آینده ی شغلی هر فرد را ایفا کند به خوبی می دانیم ؛ در همین راستا همه ی تلاش خود را می کنیم تا با ارائه ی محصولاتی با کیفیت ، سرویس شگفت انگیز و قیمتی مناسب ، به این مهم دست پیدا کنیم.

موسسه انتشاراتی آذرگان با دارا بودن تیمی تخصصی از بهترین تکنسین های آماده سازی پیش چاپ ، اپراتور های مجرب در چاپ و تکنسین های کنترل کیفیت ، این اطمینان را به شما می دهیم که یک محصول عالی را از ما دریافت خواهید کرد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود، کلیک فرمائید.

تصویر
 

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش