چاپ فوری مقالات

انتشار 30 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

یکی از موارد بسیار پر اهمیت برای دانشجویان و پژوهشگران ، چاپ فوری مقاله در نشریات معتبر است.

چاپ فوری مقالات

دانشجویان و محققان در طول پروسه تحصیلات تکمیلی ، برای اینکه بتوانند تخصص خود را در رشته تحصیلی مورد نظر ، به خود و دیگران نشان دهند ، ناچارند مقاله ای را با موضوع مرتبط با رشته تحصیلی ، نوشته و در یکی از مجلات داخلی یا خارجی به چاپ برسانند. این کار علاوه بر اینکه حس اعتماد به نفس و خود باوری را در فرد افزایش می دهد ، باعث افزایش رتبه و درجات علمی نویسنده نیز می شود.

اما نکته ای که برای بسیاری از افراد فرهیخته اهمیت دارد ، مسئله زمان است. معمولا به دلیل کمبود وقت ، دانش پژوهان عزیز نیاز دارند تا مقالات آنها در زمان کمتری به چاپ برسد ، به همین جهت آنها به دنبال موسساتی می گردند که در زمان پائین تری بتوانند پذیرش مقالات آنها را دریافت نمایند. موسسه انتشاراتی آذرگان با سالها تجربه در بخش ارسال و پذیرش مقالات علمی ، می تواند تمام خواسته های شما را مبنی بر چاپ فوری مقالات ، با هزینه ای مناسب انجام دهد.

باید بدانید ، علاوه بر اینکه موسسات می توانند با تعاملات مناسب با مجلات مختلف نقش مهمی در تسریع  زمان پذیرش مقالات علمی داشته باشند ، خود نویسندگان مقالات نیز می توانند با رعایت برخی نکات ، پروسه داوری  را تسریع بخشند. از جمله:

انتخاب موضوع مناسب: یکی از مهمترین نکات در نگارش مقاله ، انتخاب درست موضوع تحقیق است. باید بدانید ، موضوعاتی برای داوران مجلات حائز اهمیت هستند که یا جدید باشند یا اینکه به نتایج جدید حاصله از تحقیقا گذشتگان بیانجامند. 

محتوای مقالات: غنای علمی و بار معنایی متن مقاله می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. این که شما تمام اجزای مقاله را در جای خود قرار دهید و روش کار و ابزار های مناسبی را در جهت بدست آمدن نتایج مناسب به کار برید ، بسیار حائز اهمیت است. محتوای ضعیف بجز اینکه وقت و هزینه شما را از بین می برد هیچ سود دیگری نخواهد داشت.

انتخاب درست مجله: پس از اینکه مقاله شما به اتمام رسید ، نویسنده موظف است نشریه ای را برای چاپ مقاله خود در آن انتخاب کند. اما هر نشریه ای نمی تواند مناسب مقاله شما باشد. نویسنده باید نشریه ای را انتخاب کند که از نظر موضوعی ، کاملا منطبق با موضوع مقاله خود باشد. موضوع انتخاب نشریه بسیار موضوع مهمی است و اگر مجله انتخابی هم اسکوپ با مقاله نگارش شده نباشد ، حتی با داشتن تحقیقات مناسب و متن قوی ، بدون شک ریجکت خواهد شد.

ویراستاری مقاله: یکی از نکاتی که درصد ریجکتی را به حد زیادی کاهش داده و روند پذیرش مقاله را تسریع می بخشد ، محتوای بدون عیب آن ، از نظر ویراستاری است. بهتر است بعد از اینکه مقاله نوشته شد ، توسط ویراستار متخصص مورد بازبینی قرار گیرد تا از نظر ویرایش فنی و املایی هیچ ایرادی نداشته باشد.

فرمت بندی مجله: باید این را بدانید که هر نشریه ای ، قالب و فرمت نوشتاری مخصوص خود را دارد و لازم است قبل از اینکه به مجله سابمیت گردد ، حتما به قالب آن مجله در آید.

ترجمه تخصصی: مقالاتی که به ژورنال های بین المللی فرستاده می شوند ، باید به زبان انگلیسی ترجمه گردند. به دلیل اینکه این مقالات دارای کلمات و اصطلاحات تخصصی رشته های علمی مختلف می باشند ، باید توسط مترجم متخصص در همان رشته ترجمه گردند تا هیچ ایرادی بر آنها وارد نگردد.

دریافت مشاوره از موسسات: برای اینکه در روند کلی کار سابمیت و دریافت پذیرش از مجلات ، در زمان و هزینه صرفه جویی کرده باشید ، بهتر است از موسسات پژوهشی که در این کار فعالیت می کنند بهره ببرید. موسسه آذرگان می تواند در این پروسه بهترین همراه و مشاور برای شما باشد و با ارائه بهترین پیشنهاد ها ، شما را سریع تر به اهداف پژوهشی و علمی شما برساند.

در سریع ترین زمان ممکن ، در بهترین مجلات علمی پذیرش شما را تضمین می کنیم. چاپ فوری مقالات خود را از ما بخواهید.

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش