چاپ فوری کتاب کودک

انتشار 11 بهمن 1396
مطالعه 2 دقیقه

چاپ کتاب کودک بصورت فوری یعنی اینکه پروسه ی چاپ کتاب با سرعت بیشتری طی شود ، در عین حال کیفیت آن پایین نیاید و قیمت تمام شده ی آن نیز مقرون به صرفه باشد

چاپ فوری کتاب کودک

چاپ فوری کتاب کودک

 

 

تمام پدران و مادران ، از قرن ها پیش داستان هایی را برای خواب راحت فرزندانشان تعریف می کردند. برخی از این داستان ها نسل به نسل  و دهان  به دهان می چرخید تا بالاخره جایی برای خود روی  میز نویسنده ای پیدا کند و آنها با قلم خود شروع به زنده کردن قرن ها خاطره شوند. بسیاری از کتاب های موفق کودکانه ، همان داستان های شیرین مادران سالهای دورند که نویسنده ای خوش ذوق آن را با زبان کودکانه به شکلی زیبا جلا داده است. نوشتن کتاب کودک بسیار مشکل است. شما باید از سن خود پایین بیاید و عقلتان را به اندازه ی یک کودک 5 ساله  بکنید با واژه هایی محدود ! از هزاران هزار کلمه ی بزرگ و کوچک شما  فقط مجوز استفاده از پانصد واژه را دارید. سخت است نه؟ به خاطر همین است که در انتخاب کتاب برای کودکانمان باید بسیار محتاط باشیم. هر نویسنده ای قادر نیست برای کودک کتاب بنویسد ، باید در انتخاب کتاب به نویسنده و حتی به انتشارات آن ، دقت نماییم. کیفیت لغات ، نوع و رنگ عکس های مصور و جلد زیبا و البته قیمت مناسب چیز هایی نیستند که هر ناشری بتواند به آن جامع عمل بپوشاند.

 همه ی نویسندگان هم با ما موافقند که هر ناشری نمی تواند کتاب کودک با کیفیت چاپ کند.هیچ صاحب سبک و محققی دوست ندارد که کتابش زیر دست یک ناشی به انبار خاطرات بپیوندد ! آنها مجموعه ای را می خواهند که به تمام نیاز های آنان پاسخ گو باشد و به افکار آنان ارزشی دو چندان اعطا کند.

 

حساسیت چاپ کتاب در زمینه کودکان

 

همواره یکی از سوالات نویسندگان جوان این است که آیا فلان مجموعه توانایی چاپ کتاب فوری را دارد؟

پروسه ی چاپ کتاب بصورت فوری یعنی اینکه پروسه ی چاپ کتاب با سرعت بیشتری طی شود ، در عین حال کیفیت آن پایین نیاید و قیمت تمام شده ی آن نیز مقرون به صرفه باشد. در چاپ کتاب کودک به صورت فوری نیز این نگرانی بیشتر است.زیرا بیشتر مطالب بصورت رنگی و تصاویر مصور است و اگر کیفیت چاپ مطلوب نباشد ، استقبالی که انتظار داریم مخاطبان از کتابمان داشته باشند ، نمی بینیم. بهتر است این کار را به دست ناشرین و موسسات با تجربه بسپارید.آن ها به راحتی می توانند مراحل اولیه ی چاپ و گرفتن مجوز و پروسه ی آماده سازی کتاب را برای چاپ به خوبی طی کنند. در مورد کیفیت چاپ  نیز حتما باید تحقیق کنید. از نویسندگان و کاشناسان در این حوزه سوال کنید و رزومه ی موسسه را با دقت کند و کاو کنید.

نوشتن برای این گروه سنی بسیار سخت است ، اگر توانایی این کار را در خود می بینید و یا نوشته هایی در این زمینه دارید و فکر می کنید از آنها استقبال می شود بهتر است به جمع بندی آنها بپردازید و با یک مشاور و ناشر مناسب مشورت کنید. لذت اینکه بعد از چندین سال کتاب شما در دست کودکان بچرخد و نسل به نسل خوانده شود واقعا زیباست. موسسه انتشاراتی آذرگان نیز با دارا بودن چندین سال تجربه  و بهره گیری از بهترین و زبده ترین تکنسین ها از شروع  تا  اتمام پروسه ی چاپ ، افتخار می کند تا کتاب های فوری کودکانه ی شما عزیزان را با کیفیت بالا و هزینه ای مناسب به چاپ برساند.

امیدواریم  شما عزیزان  را در مسیری درست  یاری  کنیم  و قدمی هر چند کوچک  را  در اعتلای صنعت چاپ این مرز و بوم بردارد.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش