برنامه دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم توانبخشی برای مرجعیت علمی

انتشار 12 اردیبهشت 1400
مطالعه 2 دقیقه

فصل رویش در ماه رمضان ۱۴۰۰ با توجه به تغییر نام دانشگاه علوم توانبخشی و مرجعیت علمی در حوزه توانبخشی و سلامت اجتماعی و سلامت روان به موضوع سلامت معنوی اختصاص یافت.

برنامه دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم توانبخشی برای مرجعیت علمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، حجت الاسلام محمد افشاری مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت:  ماه مبارک رمضان به خودی خود یک بستر فرهنگی عظیم است که ما باید این بستر فرهنگی را مغتنم شمرده و با محتوای موثر برای دانشگاهیان، جرعه ای از دریای ناب معارف الهی را به این گروه از مخاطبان معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فصل رویش ویژه ماه مبارک رمضان با ارائه محتواهای عرصه دینی، فرهنگی و ... از ابتدای ماه مبارک رمضان در بستر فضای مجازی برای خانواده دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی آغاز به کار کرده و تا پایان ماه رمضان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

افشاری افزود: فصل رویش در ماه رمضان ۱۴۰۰ با توجه به تغییر نام دانشگاه و با توجه به اینکه دانشگاه در نظر دارد تا مرجعیت علمی در حوزه توانبخشی و سلامت اجتماعی و سلامت روان را به دست گیرد، به موضوع سلامت معنوی پرداخت و با شعار «قرآن، سلامت و زندگی» به ارائه محتواهای دینی، فرهنگی و معرفتی، برگزاری مسابقات دانشجویی و کارمندان می پردازد.

 مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: سه طرح «جرعه ای از دریا»، تولید ۳۰ کلیپ اخلاقی تحت عنوان «سی روز، سی پند»، «سیمای خوبان» جهت معرفی عرفای معاصر همراه با کرامات در قالب عکس نوشته و «زمزم احکام» برای پاسخگویی آنلاین به سوالات شرعی دانشجویان به صورت روزانه، از فعالیت های فصل رویش است.

وی افزود: در بخش مسابقات شبانه، با اجرای «طرح طنین آرامش» با تولید سی کلیپ با محوریت سلامت معنوی در قرآن و با استفاده از اساتید برجسته درون دانشگاهی و برون دانشگاهی شاهد استقبال دانشگاهیان از موضوعات هستیم.

افشاری با اشاره به حضور استادان برجسته کشوری در دانشگاه علوم توانبخشی و اهمیت موضوع سلامت معنوی، گفت: در بخش کارمندی دو وبینار با موضوع «شناخت خود و سلامت معنوی خانواده» برگزار شده است و بنابر درخواست شرکت کنندگان، کارگاه های آموزشی با محوریت خانواده ماهانه برگزار خواهد شد و در بخش مربوط به خواهران نیز وبینار «نقش زن و سلامت معنوی خانواده» ارائه خواهد شد.

وی از برگزاری ویژه برنامه کمک مومنانه تهیه‌ بسته های معیشتی_بهداشتی با مشارکت استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی، ویژه برنامه «هدیه ی جان» ختم جمعی قرآن کریم ویژه شب های قدر با مشارکت استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه و ویژه برنامه «کریمانه» دعوت از مستبصر در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، به همت کانون مهدویت در فضای مجازی به عنوان دیگر برنامه های فصل رویش نام برد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش