بلک لیست دانشگاه آزاد اسلامی - شهریور 98

انتشار 9 مهر 1398
مطالعه 1 دقیقه

دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی ، نیاز دارند تا قبل از اینکه مقالات خود را به مجلات علمی سابمیت کنند ، از اعتبار آن مجله آگاهی یابند. در این مطلب میتوانید لیست سیاه بروز شده دانشگاه آزاد را دانلود نمائید.

بلک لیست دانشگاه آزاد اسلامی - شهریور 98

یکی از مشکلات بزرگ دانشجویان و اساتید ، بلک شدن یا سلب اعتبار مجلات علمی ، قبل از به چاپ رسیدن مقالات پژوهشی می باشد. همه ساله گروه پژوهشی دانشگاه آزاد ، وزارت بهداشت و وزارت علوم ، بصورت جداگانه مجلات علمی را مورد بررسی قرار داده و برخی از ژورنال های علمی که داوری آسان و کوتاه مدت دارند و دارای استاندارد های لازم برای سنجش مقالات نیستند ، سلب اعتبار شده و در نمایه سیاه آن دانشگاه یا وزارت ، قرار میگیرند. در ادامه آخرین لیست بلک دانشگاه آزاد را که در 26 شهریور 98 ابلاغ شده ، قابل دانلود میباشد.

دانستنی های لازم در مورد لیست سیاه دانشگاه ها:

  • دانشجویان و اساتید محترم بایستی توجه داشته باشند که با انتشار بلک لیست جدید، لیست اعلام شده ی قبلی باطل می شود و لازم است تا بر اساس بلک لیست جدید اقدام نمایند.

  • لازم به ذکر است که تمامی مجلات و نشریات در یک تاریخ و زمان مشخصی وارد بلک نیست نمی شوند. ممکن است مجله یا نشریه ای سال ها اعتبار داشته و مورد تایید وزارت علوم و دانشگاه آزاد بوده اما در لیست جدید منتشر شده، جزء مجلات نامعتبر قرار گرفته است. در نتیجه توصیه اکید می شود که حتما قبل از اقدام به ارسال مقالات خود به نشریات و مجلات حتما بلک لیست زیر را مطالعه نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید.

 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش