عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران درحادثه کلینیک سینا درگذشت

انتشار 21 تیر 1399
مطالعه 1 دقیقه

دکتر سوسن سلطانی محمدی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حادثه انفجار مرکز درمانی سینا اطهر درگذشت.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران درحادثه کلینیک سینا درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر امیرعلی سهراب پور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی درگذشت عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران دکتر سوسن سلطانی محمدی در حادثه اسف بار انفجار مرکز درمانی سینا اطهر را به خانواده دانشگاه و جامعه علمی کشور تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «دست روزگار یکی از همکاران صدیق دانشگاه را از صفحه زندگی برچید. با نهایت تأثر، ساعتی قبل خبر پر کشیدن سرکار خانم دکتر سوسن سلطانی دانشیار گروه بیهوشی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران حین خدمت در حادثه دیشب تهران در دانشگاه پیچید و همه ما را در بهت فرو بُرد.

اینجانب به عنوان کوچکترین عضو در منظومه مدیریت آموزشی دانشگاه، این ضایعه را خدمت خانواده بزرگ دانشگاه و جامعه علمی کشور تسلیت عرض می کنم. من و تمام همکاران صدیقی که در راه خدمت به سلامت جامعه هم قسم شده ایم، عهد کرده ایم که تمام سرمایه زندگی خود را در این مسیر بگذاریم و به آنچه انجام می دهیم افتخار می کنیم. شادی روح آن عزیز از دست رفته و صبر برای خانواده محترم ایشان را از خداوند مهربان خواستارم.»

در شامگاه ۱۰ تیرماه ۹۹ یک مرکز درمانی در تهران با نام «کلینیک سینا اطهر» آتش گرفت که در پی این آتش سوزی ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۷ نفر کادر درمان این مرکز درمانی بوده اند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش