آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش

انتشار 27 خرداد 1398
مطالعه 1 دقیقه

حسین خنیفر گفت: بر اساس آخرین مذاکرات صورت گرفته سازمان امور اداری و استخدامی با استخدام ۲۵ هزار نفری معلم از طریق کنکور و برای مهر سال ۹۸ موافقت خواهد کرد.

آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش

حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره آخرین وضعیت مذاکرات با سازمان امور اداری و استخدامی برای جذب معلم گفت: بر اساس آخرین مذاکرات صورت گرفته سازمان امور اداری و استخدامی با استخدام ۲۵ هزار نفری معلم از طریق کنکور برای مهر سال ۹۸ موافقت خواهد کرد.

وی در ادامه بیان کرد: در تلاش هستیم از طریق ماده ۲۸ که فارق التحصیلان دانشگاهی زیر ۳۰ سال و با معدل ۱۵ به بالا هستند نیز حدود ۲۵ هزار مجوز جذب بگیریم و کسری معلم را جبران کنیم.

وی در ادامه در توضیح بیشتر مهارت آموزان ماده ۲۸ گفت: علاقه‌مندان به معلمی که زیر ۳۰ سال هستند و در رشته‌های مورد نیاز ما فارغ‌التحصیل شده‌اند، می‌توانند در آزمونی که توسط آموزش و پرورش انجام می‌شود شرکت کنند، در صورت قبول شدن وارد مصاحبه‌ای می‌شوند که ویژگی‌های عمومی آن‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرد، بعد از قبولی در مصاحبه‌ها به عنوان مهارت آموز ماده‌ی ۲۸، وارد سیستم آموزشی می‌شوند و پس از یک سال آموزش در نهایت به صورت رسمی_آزمایشی استخدام می‌شوند.

پیگیری وضعیت احکام دانشجو معلمان با دانشگاه فرهنگیان نیست

وی همچنین در ادامه درباره وضعیت احکام دانشجو معلمان اظهار کرد: پیگیری وضعیت احکام دانشجو معلمان با دانشگاه فرهنگیان نیست و این دانشگاه صرفا وظیفه تربیت نیروی انسانی را بر عهده دارد، ولی به خاطر تسهیل کار دانشجویان این مسئله را پیگیری کردیم که آقای علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزشی اظهار کردند پیگیری‌ها به نتایج خوبی رسیده است. وی در ادامه اضافه کرد: اصلاح احکام انجام می‌شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش