استخراج و چاپ کتاب از پایان نامه

انتشار 10 خرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

یکی از راه های گسترش و ثبت پروژه تحقیقاتی و تقویت رزومه تحصیلی و شغلی ، چاپ کتاب از پایان نامه است.

استخراج و چاپ کتاب از پایان نامه

چاپ کتاب از پایان نامه

چاپ کتاب از پایان نامه در چند سال گذشته مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی کشور قرار گرفته است که مزایای بسیاری را علاوه بر ارتقای رزومه افراد دارد. ارتقای سطح علمی و تحقیقاتی مرکز دانشگاهی با استفاده از تبدیل پایان نامه به کتاب و جلوگیری از بلااستفاده ماندن و بایگانی شدن پایان نامه ها از فواید تبدیل پایان نامه به کتاب است. معمولا با چاپ کتاب از پایان نامه ها این منابع غنی علمی و تحقیقاتی به چرخه تولید علم باز می گردند. در واقع یکی از راه های گسترش و ثبت پروژه تحقیقاتی و تقویت رزومه تحصیلی و شغلی ، چاپ کتاب از پایاننامه است.

برای دانشجویی که می خواهد شغلی در راستای تحصیلات دانشگاهی اش داشته باشد، تقویت رزومه تحصیلی بسیار مهم و الزامی است. یکی از راه های نسبتا ساده و کم هزینه ، تبدیل پایان نامه به کتاب تالیفی است. یک دانشجو می تواند با نگارش پایان نامه و تبدیل آن به کتاب، امتیازات لازم  برای ورود به مقطع دکتری، را به دست آورد. موسسه انتشاراتی آذرگان می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد و در حداقل زمان ممکن، با هزینه ی مناسب، پایان نامه شما را به کتاب تبدیل کند.

فواید تبدیل پایان نامه به کتاب

  1. با هزینه کم صاحب کتابی به اسم خودتان می شوید.
  2. امتیازات مثبت در آزمونهای استخدامی و مصاحبه دکتری
  3. با توجه به افزایش لیست سیاه مقالات، تبدیل پایان نامه به کتاب می تواند روش بسیار مناسب تر و امن تری برای دریافت امتیازات پژوهشی و ارتقای علمی باشد.

شرایط تبدیل پایان نامه به کتاب:

برای تبدیل پایان نامه به کتاب، باید کلیه ی کلمات پایان نامه را به کتاب جایگزین کنید. همچنین در یک کتاب تنها فهرست مطالب کفایت می کند. بنابراین تمامی فهرست، جداول و شکل ها را حذف کنید. سایز مناسب در تبدیل پایان نامه به کتاب، سایز وزیری می باشد. همچنین اگر در آخر هر فصل در پایان نامه خود صفحه منابع دارید، همه آن ها را به انتهای کتاب خود ببرید.

برای کتاب خود یک مقدمه خوب و قوی تهیه کنید. برای انجام این کار می توانید از اساتید و افراد آگاه کمک بگیرید. تبدیل پایان نامه به کتاب نیازمند ویرایش می باشد که شما مولف گرامی می توانید به راحتی آن را انجام دهید. موارد ویرایش در زیر ذکر میشود:

  • ابتدا تمامی کلمات پایان نامه را جستجو کرده و با گزینه Replace در World ,latex یا هر برنامه دیگری تبدیل به کتاب کنید.
  • فهرست ها در پایان نامه به صورت ریز مطالب می باشد و همچنین دارای فهرست اشکال، نمودار و جداول می باشد که در کتاب این موارد باید حذف شود و فهرست مطالب باید به صورت کلی باشد.

اقدامات لازم برای تبدیل پایان نامه به کتاب توسط دانشجو

  1. در ابتدا در برنامه WORD ، تمامی کلمات پایان نامه را با کلمات کتاب جایگزین نمایید. برای این کار در برنامه وورد به صورت Home ←Replace عمل کنید.
  2. عناوین و نام نویسندگان را در یک صفحه نوشته و نام استاد راهنما را در صورت تمایل حذف نمایید.
  3. می توانید چکیده فارسی مقاله را به عنوان مقدمه کتاب قرار دهید.
  4. در صورت تمایل پیشگفتار نوشته شود.
  5. چکیده انگلیسی از آخر کتاب حذف گردد.
  6. برای اسکن آرم دانشگاه ، در صورت تمایل باید مجوز تهیه کنید. در غیر این صورت باید حذف گردد.

پس از انجام تمام این مراحل باید نوشته ی شما ویراستاری ادبی گردد.این کار یا توسط خود نویسنده و یا توسط ویراستاران تخصصی موسسه انجام می پذیرد. فایل آماده شده را از طریق ایمیل به کارشناس مربوطه ارسال نماید. بعد از آن مراحل زیر باید طی شود:

  • بررسی کتاب از نظر ویرایش توسط متخصصان ویراستاری
  • عقد قرارداد با نویسنده و دریافت فایل اسکن شده کارت ملی نویسنده به همراه 70 درصد مبلغ هزینه چاپ
  • دریافت شابک ، فیپا و مجوز کتاب توسط ناشر موسسه و تحویل آن به نویسنده 
  • آماده شدن طرح جلد کتاب با نظر صاحب اثر
  • چاپ و صحافی اثر و دریافت 30درصد مابقی هزینه
  • تحویل نسخه های کتاب درب منزل نویسنده در مدت زمان توافقی.

لازم به ذکر است که هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ کتاب از پایان نامه تفاوتی با چاپ کتاب ندارد و تمام مراحل اداری و قانونی آن نیز یکی می باشد.

موسسه انتشاراتی آذرگان با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین متخصصین صنعت چاپ در کشور سعی دارد، تا با کاهش واسطه ها و مسیر های هزینه بر ، کیفیت را جایگزین این موارد کند. کیفیت بالا در کنار قیمت های رقابتی ، تضمینی برای رضایت شما پژوهشگر عزیز است. جهت اطلاع از شرایط تبدیل پایان نامه به کتاب می توانید با کارشناسان ما از طریق ایمیل یا شماره های تماس موسسه در ارتباط باشید.

جهت ثبت سفارش خود کلیک کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش