استخراج و چاپ مقاله از پایان نامه

انتشار 7 اسفند 1396
مطالعه 5 دقیقه

استخراج و چاپ مقاله از پایان نامه مستلزم رعایت نکات اساسی است و برای موفقیت مقاله باید به تک تک این نکات توجه ویژه شود.در این مقاله بطور اختصار به بیان آن میپردازیم.

استخراج و چاپ مقاله از پایان نامه

دانشجویان و عزیزانی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع دکتری دارند ، برای عبور از سد محکم آزمون مصاحبه دکتری ، نیاز دارند تا رزومه پژوهشی خود را بهبود بخشند. یکی از بهترین راههای تقویت رزومه تحصیلی ، چاپ مقاله تالیفی یا استخراج و چاپ مقاله از پایان نامه می باشد. برای استخراج مقاله از پایان نامه شما دو راه دارید. یا خودتان با استفاده از راهکار های ارائه شده ، شروع به استخراج مقاله کنید یا اینکه با اعتماد به موسسات پژوهشی ، فایل پایان نامه خود را در اختیار آنها قرار دهید.

موسسه انتشاراتی آذرگان با سالها تجربه و اجماع تیمی تخصصی و زبده ، می تواند بهترین انتخاب برای کارهای پژوهشی شما باشد. شما می توانید فایل پایان نامه خود را از طریق ایمیل موسسه در اختیار کارشناس موسسه قرار دهید. فایل پایان نامه سریعا در اختیار محقق متخصص در رشته تخصصی شما قرار می گیرد. 

استخراج مقاله در موسسه انتشاراتی آذرگان تنها سه روز کاری زمان لازم دارد.

راهکار ها و روش های مناسب برای استخراج مقاله از پایان نالمه

چکیده ی پایان نامه در صورتی می تواند کپی شود که شما قصد داشته باشید یک مقاله از پایان نامه ی خویش استخراج کنید در صورتی که به مقالات بیشتری نیاز دارید لازم است چکیده ی خویش را اندکی تغییر داده و نکاتی از آن حذف و نکات دیگری به آن بیفزایید. مقدمه و شرم مسئله می تواند شامل همه ی فرضیات و یا بخشی از فرضیات باشد اگر شما به یک مقاله نیاز دارید پس همه ی فرضیات و سوالات خویش را در مقاله بیاورید اما اگر به بیش از یک مقاله فکر می کنید فرضیات و یا سوالات را در دو یا چند مقاله پراکنده کنید و بر اساس آنها اهداف و ضرورت تحقیق را بنویسید. نکته ی قابل تامل آن است سعی کنید مقدمه و بیان مسئله را جدا ننویسید و با ادغام آن ها شیوه ی مقاله ی خود را بین المللی کنید. آوردن سوابق و مطالعات انجام گرفته در حوزه ی موضوع پایان نامه بسیار مهم است اما لازم نیست همه ی سوابق و پیشینه را در مقاله بیاورید بلکه به شکل مختصر تحقیقات تازه تر و جدید را در این قسمت وارد کنید. نقادی سوابق تحقیق و آوردن مفاهیم تازه ای که در پایان نامه شما وجود دارد به بدیع بودن مقاله ی شما کمک می کند. روش پژوهش خود را به دقت در مقاله شرح دهید اما لازم نیست همه ی جزییاتی که در پایان نامه ی شما وجود دارد در این قسمت قید شود بلکه اشاره به روش ها و تکنیک ها و ربط معنایی آن ها با موضوع و فرضیه ها می تواند کافی باشد.در روش تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها بهتر آن است که با ایجاد جداول کوچکتر و طرح ستون های ادغامی از حجیم شدن مقاله جلوگیری کنید و  اطلاعات اصلی و کاربردی را در یک نظم مشخص به کمک نمودار و جدول ترسیم نمایید تا هم استناد بخشی شما محکم گردد و هم از طویل شدن داده ها و جزییات پرهیز گردد.در بخش نتیجه گیری حتما دقت کنید میان آنچه نگاشته اید و در مقاله جمع کرده اید و تحلیل داده ها تناسب وجود داشته باشد و بهتر است نهایتا دو صفحه از مقاله ی خویش را به نتیجه گیری اختصاص دهید منبع نویسی هم لازمه ی هر مقاله و کار پژوهشی است و توجه کنید که حتما مطالبی را که گزینش کرده اید به عنوان رفرنس قید نمایید.

کیفیت مقاله استخراجی از پایان نامه

  1. مقاله استخراجی دارای ساختاری مشابه پایان نامه است و در این مقاله دانشجو باید بتواند پایان نامه خود را طبق اصول مقاله نویسی در حداکثر 10 تا 15 صفحه خلاصه نماید

  2. عنوان مقالات استخراجی نباید یکسان بوده و همچنین با مقالات پیشین تفاوت داشته باشد. با یک جستجوی ساده به فارسی و انگلیسی در گوگل یا گوگل اسکولار (Google Scholar) می توانید از این مورد مطمئن شوید.

  3. موضوع مقالات باید بگونه ای طراحی شود که بروز بوده تا شانس پذیرش مقاله در مجلات ISI، مجلات ISC، مجلات اسکوپوس Scopus و یا پابمد pubmed و مدلاین medline (مخصوص دانشجویان و اساتید پزشکی) بالا رود.

  4. چکیده پایان نامه بایستی شامل موضوع تحقیق، هدف تحقیق، مراحل انجام کار، نوآوری های مدنظر، نتایج کلیدی مقاله در حدود 100 تا 200 کلمه نوشته شود

  5. به نقل و قول از مقاله های دیگر توجه نکنید و به مقالات اصلی جهت ارجاع دهی مراجعه نمایید. برای این کار می توانید از نرم افرار zotero، Endnote و یا سایتhttps://scholar.google.com/ استفاده نمایید.

  6. دانشجویان می توانند قبل از تدوین مقاله مستخرج از پایان نامه با شیوه های نگارش مقالات فارسی از نمونه های مشابه در حیطه تخصصی خود به پایگاه مقالات جهاد دانشگاهی www.sid.ir و یا مجلات الزویر، تیلور، اشپرینگر و … مراجعه نمایند و مقاله خود را در قالب ساختار مورد نظر نگارش نمایند.

  7. انتخاب مجله مورد نظر بر اساس اصول انتخاب مجله و سطح بندی مقاله استخراج شده

  8. از آنجایی که فرآیند داوری مقالات در مجلات داخلی و یا خارجی در پایگاه های الزویر، اشپرینگر، و …طولانی بوده بهتر است دانشجو با توجه به زمان خود مجله را انتخاب نمایند

  9. در مواردی که دانشجو وقت آنچنانی برای پذیرش مقاله خود نداشته باشد، مجلاتی که با اخذ هزینه فرآیند داوری را تسریع می بخشند، می بایست مجله انتخاب شده جزو مجلات معتبر بوده و در لیست سیاه وزارت علوم و دانشگاه آزاد قرار نداشته و همچنین جعلی نباشد.

  10. از آنجایی که چاپ مقاله در همایش یا کنفرانس های ملی و بین المللی یکی از شیوه های آسان پذیرش و چاپ مقاله است دانشجویان می توانند با مراجعه با سایت های معتبر معرفی کنفرانس ها مراجعه نمایند.

انتخاب درست موسسه

استخراج مقاله و چاپ مقاله در ژورنالهای معتبر بین المللی ، کاری تخصصی است و هیچ کس بدون داشتن تجربه و روابط بین المللی نمی تواند این کار را به درستی انجام دهد. موسسه انتشاراتی آذرگان با دارا بودن سابقه درخشان در امور پژوهشی و چاپی ، با ارائه خدمات متنوع ، می تواند شما را به اهداف پژوهشی و علمیتان برساند. 

ما می توانیم در زمان سه روز کاری  مقاله استخراجی از پایان نامه شما آماده و به صورت تضمینی در مدت یک ماه ، در ژورنالهای معتبر بین المللی به چاپ برسانیم.

موفقیت را از ما بخواهید...

تصویر
 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
به ترتیب
بازدیدکننده
علی
3 سال پیش
عنوان پایان نامه بررسی اثر اسانس آویشن شیرازی و مرزنجوش بر خصوصیات کمی و کیفی پس از برداشت نارنگی کینو
بازدیدکننده
علی
3 سال پیش
سلام وقت بخیر هزینه استخراج مقاله از پایان نامه چقدر است ؟چقدر طول می کشد؟ موضوع پایان نامه در مورد پس از برداشت میوه ها می باشد تصمیم دارم دوتا مقاله از پایان نامه خودم ارائه بدم
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
4 سال پیش
در پاسخ به:
سلام هزینه و مدت زمان استخراج مقاله ذکر شد اما در خصوص چاپ آن در مدت یک ماه هزینش چقدر درمیاد
سلام روز بخیر لطفا عنوان پایان نامه را ایمیل بزنید تا شرایط و مجلات ارسال شوند. با تشکر
بازدیدکننده
فاطمه خادمی
4 سال پیش
سلام هزینه و مدت زمان استخراج مقاله ذکر شد اما در خصوص چاپ آن در مدت یک ماه هزینش چقدر درمیاد
بازدیدکننده
اعظم
4 سال پیش
ببخشید لطفا دیدگاه قبلی که متعلق به بنده هست را از اینجا پاک بفرمائید.ممنون به کارشناسهاتون پیام فرستادم
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
4 سال پیش
سلام و عرض ادب روزتان بخیر استخراج مقاله االن 180.000 تومان هزینه و 3 روز کاری زمان نیاز دارد. لطفا عنوان پایان نامه و نام خود را ایمیل بزنید، تا قرارداد ارسال گردد باتشکر
بازدیدکننده
sadegh
4 سال پیش
سلام وقت بخیر تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و چاپ آن چقدر هست؟ چه مدت طول می کشد؟ موضوع مرتبط با علوم تربیتی هست
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش