استخراج کتاب از پایان نامه

انتشار 8 بهمن 1396
مطالعه 3 دقیقه

استخراج کتاب و در واقع چاپ کتاب از پایان نامه ، یکی از پر اهمیت ترین موضوعات در رزومه تحصیلی هر فرهیخته به شمار می رود.

استخراج کتاب از پایان نامه

استخراج کتاب از پایان نامه

 

استخراج کتاب و در واقع چاپ کتاب از پایان نامه، یکی از پر اهمیت ترین موضوعات در رزومه تحصیلی هر فرهیخته ای به شمار می رود و آن بدین معناست که بار علمی و سطح پژوهشی پایان نامه شما به حدی است که می توان آنرا به صورت یک کتاب در اختیار عموم مردم برای استفاده قرار داد.همه ی ما بر این باور داریم که دارندگان کتاب، دارای شخصیت و وجهه ی خاص اجتماعی و فرهنگی در بین عموم مردم هستند. از این رو تقاضا برای چاپ کتاب از پایان نامه به دلیل امتیاز بالا در مصاحبه های مختلف دکترا، مصاحبه های شغلی و گزینش هیات علمی از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. در مصاحبه ی دکترا باید به این نکته توجه کرد که چاپ کتاب تقریبا به اندازه دو برابر، یا حتی بیشتر از چاپ مقاله ارزشمند است. ارزش این موضوع زمانی بیشتر می شود که بدانیم هزینه ی چاپ کتاب از پایان نامه به مراتب کمتر از هزینه ی چاپ مقاله خواهد بود. اما نکته ی قابل تامل در این راستا رعایت ماهیت و بار علمی پایان نامه است. این کار را باید کسی انجام دهد که کاملا آگاه به علم نگارش بوده و تفاوت مقاله علمی-پژوهشی را با کتاب، کاملا درک  کند. در واقع از پایان نامه ی شما کتابی استخراج می شود که تمام بار معنایی و کیفیت علمی، بدون هیچ دست بردی در محتوا، عینا انتقال می یابد و باید کتاب چاپ شده کاملا کارآمد و مفید باشد تا در اختیار عموم قرار گیرد. توصیه می شود قبل از هر اقدامی از رزومه ی موسسه ی مورد نظر و ناشر آن اطلاعات کسب کنید تا از سو استفاده ی احتمالی و سرقت پایان نامه ی خود جلوگیری به عمل آید. در واقع باید شخصی کار تبدیل پایان نامه به کتاب را انجام دهد که در رشته ی تحصیلی و موضوع پایان نامه ی شما متخصص باشد و از تمامی مهارت ها و قوانین چاپ اطلاع داشته باشد.

 

نکات مهم در استخراج کتاب از پایان نامه

 

در مقوله ی استخراج کتاب از پایان نامه و چاپ کتاب باید به چند نکته توجه کنیم که مهمترین انها :

  1. هزینه ی چاپ کتاب

  2. هزینه ی چاپ پایان نامه و تبدیل ان کتاب    

  3.  زمان چاپ کتاب 

  4.  چگونگی اخذ مجوز چاپ کتاب 

  5.  حقوق مادی و معنوی بعد از چاپ کتاب

  6. مقررات تبدیل پایان نامه به کتاب 

 

  تبدیل پایان نامه به کتاب کار سختی نیست !!

گام اول: پیش از هر کاری نام مناسبی را برای موضوع کتاب خود انتخاب کنید (ترجیحا عینا نام پایانامه را به کار نبرید)

گام دوم: در این مرحله باید تیترها و عناوینی که در پایان نامه به کار برده اید را بطور کامل عوض کرده و از عبارات مشابه استفاده کنید (از یک ویراستار هم میتوانید راهنمایی بگیرید)

گام سوم: در پایان کتاب یک منبع به منابع ذکر شده اضافه می شود و ان هم نام پایان نامه ی خودتان است

گام چهارم: بخش هایی مانند اهداف ، فرضیات و بیان مسئله ؛ مربوط به پایان نامه است و به جای ان ها باید مباحث کلی تر و جامع تر را جایگزین کنید.

گام پنجم : حتما از یک پیشگفتار استفاده کنید و در نوشتن ان حتما از استاد خود راهنمایی بگیرید.

گام ششم : از دادن اطلاعات بیهوده دوری کنید و متون اضافی را پاک کنید.

گام هفتم : برای بار آخر متن را ویرایش کنید و به دست ناشر بسپارید

 نقش ناشر:

نقش و برتری ناشر و موسسه ی مربوطه، در امتیاز دهی سازمانها یکی از مسایلی است که باید برای جلوگیری از کلاهبرداری احتمالی ، به آنها توجه ویژه داشته باشیم. تمام تلاش این مجموعه بر این است که با صداقت کاری، رعایت اصول حرفه ای و شفافیت در تمام بخش ها بتوان در مسیر سلامتی قدم نهاده و با دادن اطلاعات کافی به دانشجویان و فرهیختگان محترم ، حدالامکان از فریب خوردن این عزیزان توسط ناشران و موسسات سودجو جلوگیری به عمل اوریم .

 

انتشارات آذرگان

 

اگر برای اولین بار میخواهید کتاب خود را چاپ کنید مفتخریم که شما عزیزان را با کمترین هزینه در کمترین زمان ممکن در این مسیر پر پیچ و خم همراهی کرده و دانش و تجربه ی چندین ساله ی خود را در اختیار شما قرار دهیم. تنها کافیست از طریق یکی از روشهای رایج ، ثبت سفارش خود را انجام دهید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس حاصل فرمایند.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
2 سال پیش
در پاسخ به:
سلام خداقوت سوالی داشتم درنوشتن کتاب ازروی پایان نامه همه مطالب بایداستفاده بشه، اگرقسمتی حذف شد وندونیم قسمتی که حذف شده ازکدوم منبع آورده شده از قسمت منابع پایان نامه هست چطوری نام منابع رو به درستی بیاریم که ازنظرقانونی مشکلی پیش نیاد.ممنون
سلام وقت بخیر در تبدیل پایان نامه به کتاب تمامی مطالب اراده نمی شود و مواردی که مختص پایان نامه هستند حذف می شوند.د فرنس دهی پایان نامه حتما به روش هایی به صورت عددی و یا نام نویسنده داخل فایل رفرنس دادید . هرکدام از این اسم ها و بخش ها که داخل کتاب حذف شدند بادی همان نام و یا شماره را هم از آخر کتاب از قسمت منابع حذف کنید. هر سوالی باشد می توانید با شماره 09914516340 تماس حاصل فرمایید.
بازدیدکننده
بازدیدکننده
2 سال پیش
سلام خداقوت سوالی داشتم درنوشتن کتاب ازروی پایان نامه همه مطالب بایداستفاده بشه، اگرقسمتی حذف شد وندونیم قسمتی که حذف شده ازکدوم منبع آورده شده از قسمت منابع پایان نامه هست چطوری نام منابع رو به درستی بیاریم که ازنظرقانونی مشکلی پیش نیاد.ممنون
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش