ارسال مقاله به مجلات علمی پژوهشی داخلی

انتشار 13 اسفند 1396
مطالعه 3 دقیقه

انتشارات آذرگان : برای ارسال مقاله به مجلات علمی پژوهشی داخلی ، رعایت برخی اصول و دستور العمل ها الزامیست.در این مقاله به این دستورالعمل ها میپردازیم.

ارسال مقاله به مجلات علمی پژوهشی داخلی

ارسال مقاله به مجلات علمی پژوهشی داخلی

 

مقاله علمی پژوهشی به مقالاتی گفته می شود که بر پایه ی ارزیابی یک موضوع با نگاه جدید به آن صورت می گیرد به صورتیکه مطلب جدیدی را با آوردن دلایل کافی استنباط کند.  هدف از آن جستجو و کند و کاو در حقایق جدید و انتشار آن ها در قالب یک مقاله ی علمی است. در مجموع به پژوهش ها ، مطالعات ، روش ها و مشاهدات دقیق در زمینه های خاص که منجربه  پیشبرد مرز های علمی و فن آوری در آن موضوع گردد را میتوان موضوع یک مقاله ی علمی پژوهشی دانست.

موسسه ی انتشاراتی آذرگان با بیش از پنج سال سابقه کار در زمینه ی ارسال و چاپ مقالات علمی ، با روشهای نوین و با تعاملات با برترین ژورنالهای داخلی و خارجی ، بهترین گزینه برای گرفتن اکسپت شما از مجلات معتبر است. کافی است شما عزیزان با یکی از راه های ارتباطی با کارشناسان ما تماس برقرار کنید تا شما عزیزان را در کمترین زمان ممکن به خواسته هایتان برسانند.اما برای ارسال یک مقاله به مجلات علمی پژوهشی داخلی باید اصول و قواعدی از طرف نویسنده رعایت گردد.

 

اجرای اصول و قواعد لازم در زمان ارسال مقالات علمی پژوهشی داخلی

 

دستور العمل نویسندگان

برای اینکه زمان را از دست ندهید و به نتیجه ی دلخواه خود برسید حتما قبل از انجام هرکاری باید کاملا مجلات تخصصی حوزه ی مقاله ی خود را بخوبی بررسی کنید. در این مجلات بخشی بعنوان "دستور العمل نویسندگان" موجود است.حتما به آن مراجعه کنید و با دقت مطالب آن را مطالعه و اجرا کنید.هر مجله ای بسته به نوع تخصص ، محتوا و ساختار خاصی دارد و شما باید محتوا  و ساختار مقاله ی خو را به فرمت مجله انتخابی در بیاورید.اجرای این مرحله بسیار با اهمیت است چون باعث می شود سردبیر مجله با دید مثبتی روی مقاله ی شما تمرکز کند.

آماده سازی Title Page

بطور کلی عنوان صفحه شامل ، عنوان مقاله ، اسامی  و افیلیشنهای نویسندگان می باشد.قسمت افیلیشن هر نویسنده باید کاملا ذکر شود که شمل ، درجه علمی ، نام دانشگاه ، واحد ، شهر ، کشور، شماره تماس و آدرس ایمیل میباشد. در این صفحه حتما باید نویسنده مسئول نام برده و مشخص شود.

آماده سازی قبل از سابمیت مقاله

بعد از اینکه آماده سازی Title Page را به فرمت مجله ی مورد نظر آماده کردید ، چند مرتبه آن را مورد مطالعه قرار دهید و بررسی کنید و در صورت نیاز از اساتید خود راهنمایی بخواهید تا ایرادات احتمالی آن برطرف شود تا درصد ریجکت شدن مقاله را تا حد لازم کاهش دهید.البته حتما برای ترجمه از متخصصین رشته خود کمک بگیرید ، چرا که ترجمه درست بسیار پر اهمیت است.

آماده سازی Cover Letter

Cover Letter در واقع یک نامه به ادیتور مجله است که در آن نویسنده مسئول ، در خواست خود را مبنی بر بررسی و چاپ مقاله بصورت مکتوب به مجله ارسال مینماید و ادیتور مجله ، در اولین حرکت این نامه را مورد بررسی قرار میدهد.

البته نحوه ی نوشتن Title Page  و  Cover Letter  در بخش "دستور العمل نویسندگان " برای هر مجله ذکر شده است که  با مطالعه ی آن به راحتی میتوانید آن را انجام دهید.

 

ارسال مقاله به مجلات علمی پژوهشی داخلی

 

بعد از انجام دقیق مراحل بالا مقاله شما آماده ارسال به ژورنال مورد نظر است که ارسال مقاله به مجلات علمی پژوهشی داخلی به دو طریق صورت میگیرد.

  1. سابمیت به صورت آنلاین

  2. سابمیت از طریق ایمیل

روش سابمیت یه صورت انلاین در مجلات علمی پژوهشی داخلی:

این روش به دلیل سرعت در زمان و راحتتر بودن مورد توجه بسیاری از مجلات علمی پژوهشی داخلی است و از مزایای آن امکان پیگیری آنلاین شرایط مجله است. در این روش فایل  Word  یا PDF مقاله را تهیه کرده  و به مجله ارسال میکنیم. در هنگام زدن ایمیل صفحات متعددی برای شما باز میشود و از شما میخواهد تا عنوان ، نام نویسندگان ، آدرس ، تلفن و متن اصلی را وارد کنید.در قسمت های بعدی نیز باید هر جا که لازم است مقاله خود را در کادر مخصوص کپی کنید تا این مرحله به اتمام برسد.

روش سابمیت مقاله از طریق ایمیل:

معمولا ژورنالهایی که فعلا سابمیت آنلاین ندارند از این روش استفاده میکنند  و با ایمیل ، مقاله را به سایتشان ، جهت داوری  ارسال میکنند. در این روش حتما باید Title Page و Cover Letter از طریق ایمیل به ادیتور مجله ایمیل زده شود.

پس از ارسال مقاله باید منتظر دریافت وصول از جانب ادیتور باشیم  که به شما ایمیل ارسال میشود که در آن مشخص میکند مقاله به دست آن ها رسیده و در حال بررسی است. در این قسمت برای شما یک کد چند رقمی با یوزر پسوورد ، برای پیگیری های لازم ارسال میگردد.

موسسه انتشاراتی آذرگان آماده است تا تمام خدمات بالا از جمله فرمت بندی ، سابمیت ، ترجمه ، رایزنی و پیگیری های لازمه را در مجلات علمی پژوهشی برای شما انجام دهد.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش