اندازه گیری قند خون با اپل واچ

انتشار 27 خرداد 1398
مطالعه 1 دقیقه

اندازه گیری قند خون با اپل واچ : با این ویژگی دیابتی‌ها می‌توانند بدون نیاز به هرگونه دستگاه اضافی دیگری میزان گلوکز خون را اندازه بگیرند

اندازه گیری قند خون با اپل واچ

اندازه گیری قند خون با اپل واچ ویژگی است که حالا در دسترس قرار دارد. اپل قصد دارد تا با همکاری شرکت دکسکام (Dexcom) ساعت هوشمند اپل‌واچ را به دریاب گلوکوز مجهز کند.

اگر اخبار اپل‌واچ در ماه‌های اخیر را دنبال کرده باشد، حتما خبرها و شایعات مربوط به تصمیم اپل برای استفاده از یک ردیاب قندخود در ساعت هوشمند اپل‌واچ به چشم‌تان خورده است. تصمیمی‌ که اگر عملی شود، می‌تواند اپل‌واچ را به ابزاری کلیدی برای دیابتی‌ها تبدیل کند.

با استفاده ویژگی اندازه گیری قند خون با اپل واچ ، دیابتی‌ها می‌توانند بدون نیاز به هرگونه دستگاه اضافی دیگری، میزان گلوکز یا همان قند خون خود را اندازه‌گیری کنند.

اگرچه در خبرهای قبلی آمده بود که توسعه و بکارگیری این قابلیت در اپل‌واچ، چند سالی زمان خواهد برد اما اخیرا مدیرعامل شرکت دکسکام، با اعلام همکاری خود با شرکت اپل، امیدواری‌ها را دوچندان کرد.

کوین سایر، مدیرعامل دکسکام، شرکتی به صورت تخصصی در زمینه تولید دستگاه‌های ردیاب قندخون و گلوکز فعالیت می‌کند، در مصاحبه‌ای با شبکه CNBC اعلام کرد که یکی از محصولات آتی آن‌ها، نسخه ارتقایافته سیستم نظارت بر دیابت G6 خواهد بود که در ساعت‌های هوشمند اپل تعبیه خواهد شد.

مدیرعامل دکسکام در ادامه گفت که این ابزار به زودی تولید خواهد شد و قطعا محصولی خارق‌العاده برای دیابتی‌ها خواهد بود. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص این ابزار و نحوه استفاده از آن در اپل‌واچ اعلام نشده و باید منتظر واکنش اپل در این رابطه بود.

استفاده از این ساعت هوشمند در زمینه درمان پیش از این هم با موضوع استفاده اپل واچ در درمان پارکینسون مطرح شده بود.

طی کنفرانس برنامه نویسان اپل- WWDC 2018- این شرکت نوعی API جدید تحت عنوان ” برنامه تشخیصی حرکتی” معرفی کرد  که برای ردیابی و تحت نظر قرار گرفتن حرکت افرادی کاربرد دارد که به بیماری پارکینسون مبتلا هستند و به عنوان مثال هنگام استراحت می‌لرزند یا بی‌قرارند. این افراد در مواقع به خصوصی که علائم هویدا می‌شود باید دارو مصرف کنند و این برنامه می‌تواند در این راستا کمک کننده باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش