امتیاز چاپ کتاب

انتشار 5 بهمن 1396
مطالعه 4 دقیقه

امتیاز چاپ کتاب را آنهایی میدانند که با تکیه بر قدرت قلم و احساسات درونی خویش افکار مثبت را در ذهن دیگران میپرورند و با تکیه بر نیروی درونی خویش ، خود و دیگران را به مسیری درست سوق میدهند.

امتیاز چاپ کتاب

بسیاری از دانشجویان و اساتید دانشگاهی معمولاً علاقمند به تولید آثار علمی خود در قالب مقاله هستند به طور معمول هر استاد یا دانشجوی تحصیلات تکمیلی تعداد زیادی مقاله در مجلات مختلف ISI، اسکوپوس، ISC و سایر پایگاه‌های معتبر علمی مانند پاب مد به چاپ می‌رساند. اما در زمینه نگارش کتاب حتی در بین اساتید دانشگاه نیز خلاء جدی وجود دارد که شاید یکی از دلایل آن عدم آشنایی با مزایای چاپ کتاب باشد.

از سوی دیگر باید به این نکته توجه نمود که نگارش کتاب در بین اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های معتبر جهان بسیار مرسوم است و بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در پایان دوره تحصیلات خود، نتایج پژوهش‌ها و یافته‌های خود را در قالب کتاب منتشر می‌کنند. بنابراین می‌توان ادعا نمود که با وجود داشتن میلیون‌ها دانشجو در سطح تحصیلات تکمیلی و هزاران استاد و مدرس دانشگاه، حجم تالیف کتاب‌های دانشگاهی در ایران در مقایسه با سایر نقاط جهان بسیار ناچیز است.

چاپ کتاب علاوه بر اینکه می تواند تقویت کننده رزومه شغلی و تحصیلی باشد ، میتواند آینده هر شخص را تغییر دهد.

امتیاز چاپ کتاب

  1. انتقال افکار

  2. بالا رفتن جایگاه اجتماعی

  3. ثبت آثارو دستنوشته ها و جلوگیری از سرقت ادبی

  4. اعتماد به نفس

  5. کسب اعتبار

  6. توجیه اقتصادی و کسب درامد

اما ممکن است این سوال به ذهن شما هم رسیده باشد که به راستی مزایای چاپ کتاب چیست؟ چند پاسخ مشخص برای این سوال می‌توان ارائه داد. یکی از مزایای چاپ کتاب این است که دانشجو یا استاد مربوطه در رشته خود به جایگاهی بالاتر ارتقاء می‌یابد و در بین اهالی علم شناخته شده‌تر می‌شودو نکات مثبت دیگر مانند ارتقای هیئت علمی، مصاحبه دکتری و شرکت در مصاحبه‌های استخدامی و شغلی.

داشتن کتاب (تالیف و ترجمه) دارای 4 امتیاز در مصاحبه دکتری در هر رشته ای است.

بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد نمی دانند که با هزینه های بسیار کم می توانند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند. از آنجایی که یک کتاب علمی که برگرفته از پایان نامه باشد، در مصاحبه دکترا و آزمون های استخدامی، یک امتیاز مثبت محسوب می شود.
تبدیل پایان نامه به کتاب  با هزینه ای بسیار کم امکانپذیر است. کسانی که استخدام هستند یا برای مصاحبه، قصد چنین کاری را دارند، لازم نیست که کتاب خود را در تیراژ بالا مثلاً بالای ۱۰۰۰ جلد چاپ کنند. آنها می توانند کتاب خود را در تیراژهای کم مثلاً ۳۰ یا ۶۰ جلد چاپ نمایند.  همچنین کتاب با اخذ مجوز چاپ از وزارت ارشاد و اخذ شابک ISBN از اداره شابک و نیز اخذ فیپا از کتابخانه ملی، در وزارت ارشاد و کتابخانه ملی ثبت و اعلام وصول می شود و دارای همه ی امتیازات لازم جهات ارائه در رزومه های تحصیلات تکمیلی و یا رزومه های اخذ دانشیاری، شغلی و ارتقای تحصیلی معلمان و مربیان خواهد بود. 

شما در هر زمینه ای که فعالیت دارید، شاغلید، هنرمندید، استادید، دانشجو هستید و … چاپ کتاب برای شما به منزله ی اعتبار علمی خواهد بود. شما با چاپ کتاب در زمینه فعالیت خود می توانید وجهه ای کاملاً متفاوت با قبل پیدا کرده و در زمینه فعالیت خود فرد موفق تری باشید و با چاپ مطالب و کتاب خود، به وجهه و نمایش غنای علمی تان بیافزائید و قدمی موثر در راه ارتقا دانش کشورمان بردارید. تلاش ما بر این است که با کمترین هزینه، بهترین کیفیت و بیشترین خدمات در خدمت شما عزیزان باشیم .

اگر شما دانشجو هستید، چاپ کتاب به منزله ی تفاوت شما با دیگر دانشجویان و داوطلبان آزمونها و کنکورهاست. داوطلبان ورود به دوره دکتری و برخی رشته های کارشناسی ارشد مجبور به طی مصاحبه و کسب امتیازهای لازم از آن هستند که چاپ کتاب می تواند بسیار حائز امتیاز می باشد.

مراحل چاپ کتاب در یک نگاه:

1.تکمیل کتاب،

2.ویرایش و غلط گیری توسط نویسنده و یا ویراستاران موسسه

3.عقد قرارداد با انتشارات و تحویل فایل به موسسه.

4.گرفتن شابک- فیپا و مجوز توسط موسسه.

5.آماده شدن طرح جلد توسط موسسه و یا نویسنده.

6.انتشار کتاب توسط موسسه و تحویل آن درب منزل نویسنده

موسسه آذرگان

فقط کافیست در عرض چند دقیقه بصورت آنلاین در سایت ما ثبت سفارش کنید و یا با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید تا کلیه مراحل را برای شما توضیح دهند.حتی اگر تنها چند روز به زمان مصاحبه وقت باقی مانده است ، کافیست که فقط فایل کتابی که تالیف یا ترجمه کرده اید و یا در غیر اینصورت فایل پایان نامه خود را در اختیار ما قرار دهید تا با ارائه نامه انتشارات ، تمام 4 امتیاز مصاحبه را از آن خود کنید. همچنین شما می توانید تنها در 20 روز کاری ، کتاب چاپی خود را در تیراژ دلخواه دریافت نمائید. 

تمامی خدمات موسسه آذرگان به دلیل کاهش زمان ، کاهش هزینه و افزایش راندمان مجموعه ، کاملا به صورت غیر حضوری انجام می پذیرد. تنها کافیست با ارسال یک ایمیل به کارشناس موسسه ، درخواست خود را در کمترین زمان تحویل بگیرید.

هزینه مناسب ، کیفیت عالی و مشتری مداری سه رکن اساسی در این مجموعه می باشد.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش