اعلام فراخوان چهارمین جشنواره علمی «مریم میرزاخانی»

انتشار 31 فروردین 1400
مطالعه 1 دقیقه

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم طی نامه ای به رؤسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری، فراخوان چهارمین جشنواره ملی زن و علم «جایزه مریم میرزاخانی» را اعلام کرد.

اعلام فراخوان چهارمین جشنواره علمی «مریم میرزاخانی»

به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، غلامرضا غفاری روز گذشته طی نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، فراخوان چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) را اعلام کرد.

وی در این نامه با اشاره به نقش برجسته بانوان دانشگاهی در عرصه علم و فناوری، برگزاری این جشنواره را گامی در جهت معرفی و پاسداشت تلاش‌های آنان دانست.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در بخشی از این نامه با تأکید بر ضرورت الگو سازی از شخصیت‌های برجسته علمی کشور، این رویداد را موجب تقویت امید و ایفای مسؤلیت اجتماعی بانوان دانشگاهی بر شمرد.

بر اساس این فراخوان، چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) در دو بخش رقابتی بانوان فعال دانشگاهی و بانوان فعال اجتماعی برگزار می‌شود.

بانوان فعال دانشگاهی این جشنواره در ۶ گروه علمی فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، علوم پزشکی، هنر و معماری و کشاورزی، دامپزشکی و محیط زیست با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در بخش بانوان فعال اجتماعی نیز، متقاضیان در گرو های بانوان کارآفرین، صاحبان مشاغل دانش بنیان، بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی و نیز بانوان خیر و نیکوکار رقابت می‌کنند.

متقاضیان شرکت در این جشنواره نیز به ۳ رده سنی زیر ۴۰ سال، ۴۰ تا ۶۵ سال و نیز بالای ۶۵ تقسیم شده‌اند.

بر اساس زمان بندی این جشنواره، مهلت شرکت در رویداد علمی، فرهنگی تا ۳۱ اردیبهشت ماه تعیین شده است.

علاقمندان جهت شرکت و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت جشنواره با نشانی http://wsfestival.ir مراجعه کنند.

برگزیدگان این جشنواره که در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود از امتیازات مربوط به آن مندرج در آئین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برخوردار می‌شوند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش