اعلام اسامی برگزیدگان بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه

انتشار 5 اسفند 1398
مطالعه 3 دقیقه

در مر اسمی که با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، دانشجویان نمونه کشور معرفی و از آنان تجلیل شد.

اعلام اسامی برگزیدگان بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه

در مراسمی که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد،  دانشجویان نمونه کشور معرفی و از آنان تجلیل شد.

در بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشور ۳۰ دانشجو به عنوان دانشجوی نمونه معرفی شدند که از این تعداد، ۱۳ دانشجو از دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، ۱۰ دانشجو از گروه علوم پزشکی و دانشگاههای وابسته به وزارت بهداشت و ۷ دانشجو نیز منتخب دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

براساس این گزارش، اسامی دانشجویان برگزیده براساس مقاطع تحصیلی به شرح ذیل است.

عادل اعظمی از دانشگاه علم و صنعت در رشته مهندسی، متین تقی زاده از دانشگاه شهید باهنر کرمان در رشته علوم  و فناوری نانو و نانوشیمی، عطا خرمی از دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی برق، میثم بلباسی از دانشگاه تهران در رشته مدرسی معارف اسلامی، مرتضی نظری هریس از دانشگاه تبریز در رشته مهندسی برق- قدرت، مسلم شیروانی ناغانی از دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین در رشته آینده پژوهی، زهرا کلباسی اشتری از دانشگاه اصفهان در رشته الهیات علوم قرآن و حدیث، مهدی تاج پور از دانشگاه تهران در رشته کارآفرینی، حسین میهمی از دانشگاه شیراز در رشته آموزش زبان انگلیسی ۹ برگزیده مقطع دکتری بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجویان نمونه کشوری هستند.

همچنین زهرا حسینی از دانشگاه رازی کرمانشاه در رشته مجموعه تربیت بدنی و علوم ورزشی، وحید مایلی از دانشگاه تبریز در رشته مهندسی عمران و شیما توکلی دهقی از دانشگاه صنعتی اصفهان در رشته مجموعه مهندسی مواد و متالورژی  سه دانشجوی برگزیده دوره کارشناسی ارشد این جشنواره هستند.

طبق اعلام سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، احسان طالبی از دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید رجایی در رشته علوم تربیتی نیز برگزیده دوره کارشناسی جشنواره دانشجویی نمونه سال ۹۹ اعلام شد.

در بیست و هشتمین جشنواره دانشجویی نمونه کشوری برای اولین بار دانشگاه آزاد اسلامی نیز دانشجویان خود را به این جشنواره معرفی کرد و در این بین حسین عندلیب از دانشگاه آزاد واحد نجف آباد در رشته الهیات ومعارف اسلامی، ‌ابوالفضل کربلایی حسینی غیاث وند از واحد قزوین دانشگاه آزاد در رشته معماری، محمد حسین رشیدی مهرآبادی از واحد علوم و تحقیقات تهران در رشته مهندسی عمران، نرگس آزاد بار از واحد دانشگاه آزاد تهران غرب در رشته مهندسی عمران گرایش سازه، مهناز پیروی از واحد تبریز دانشگاه آزاد در رشته معماری، نگین ناصح از واحد علوم و تحقیقات در رشته محیط زیست و علی کاظمی تبریزی از واحد علوم تحقیقات این دانشگاه در رشته علوم و صنایع چوپ و کاغذ در مقطع دکتری تخصصی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری سال ۹۹ انتخاب شدند.

در جشنواره امسال ۱۰ نفر از برگزیدگان نمونه کشوری از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بودند که در دوره تخصصی محمد پورابراهیمی از دانشگاه علوم بهزیستی در رشته پرستاری، سکینه گرایلو از دانشگاه یزد در رشته آموزش بهداشت و ارتقای سلامت و مجید اسدی سامانی از دانشگاه شهرکرد در رشته ایمنی شناسی پزشکی عنوان دانشجوی نمونه را کسب کردند و همچنین میلاد غنی زاده از دانشگاه تبریز در رشته جراحی دندان، دهان و صورت در دوره دستیاری عنوان دانشجویی نمونه برگزیده شدند.

همچنین مهدی هادیان برسیانی از دانشگاه اصفهان در رشته پزشکی و مهدی عیسی زاده از دانشگاه ارتش در همین رشته برای دوره دکتری حرفه‌ای عنوان دانشجوی نمونه را کسب کردند.

برای دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های علوم پزشکی نیز ویدا سادات انوشه از دانشگاه یزد در رشته ارگونومی و محمد سعید غلامی از دانشگاه علوم پزشکی ایران در رشته همتالوژی آزمایشگاهی و بانک خون نیز به عنوان دانشجویان نمونه برگزیده شدند.

برای مقطع کارشناسی ارشد ذوالفقار سباتی از دانشگاه آبادان در رشته علوم آزمایشگاهی و سجاد بهاری نیا از دانشگاه یزد در رشته مدیریت خدمات بهداشت و درمانی نیز عنوان دانشجوی نمونه کشوری را کسب کردند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش