ابلاغ شیوه نامه ساختار و وظایف کنسرسیوم واحدهای پژوهشی

انتشار 29 دی 1398
مطالعه 1 دقیقه

معاون دانشگاه آزاد اسلامی «شیوه نامه ساختار و وظایف کنسرسیوم واحدهای پژوهشی» دانشگاه را ابلاغ کرد.

ابلاغ شیوه نامه ساختار و وظایف کنسرسیوم واحدهای پژوهشی

دکتر بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ «شیوه نامه ساختار و وظایف کنسرسیوم واحدهای پژوهشی» به منظور تقسیم کار، پرهیز از موازی کاری، انتقال و اشتراک تجربیات در واحدهای پژوهشی (مراکز تحقیقاتی) خبر داد.

وی افزود: لزوم هماهنگی میان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تقسیم کار، پرهیز از موازی کاری، انتقال و اشتراک تجربیات و نهایتاً حرکت بر مبنای برنامه ای منسجم با چشم اندازی مطلوب و معقول بر کسی پوشیده نیست. به منظور رفع این نیاز، ضرورت تشکیل کنسرسیومی مشتمل بر واحدهای فعال دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه واحدهای پژوهشی مورد توجه و عنایت مسئولان ذیربط در مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است

نگاهداری بیان کرد: از اهداف اصلی این شیوه نامه، تعریف پروژه های راهبردی در سطح کلان ملی (Mega Project) و مدیریت اجرای این پروژه ها در جهت رفع نیازهای کشور و همفکری و تقسیم کار در حوزه طرح های تحقیقاتی به منظور جلوگیری از انجام پژوهش های موازی و تکراری و ساماندهی، همسوسازی، آموزش و توانمندسازی پتانسیل‌های موجود در حوزه واحدهای پژوهشی در بدنه دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ارتقاء بهره وری در اجرای پروژه های کلان ملی است.

به گزارش مهر، این شیوه نامه مواردی از جمله دامنه کاربرد، سطح مسئولیت ها و اقدامات، ساختار سازمانی و فاز مطالعاتی و ... را در بر می گیرد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش